אפריל 2015
עלון לקוחות וובוקס

לקוחות יקרים!
גיליון החודש מתמקד בכם, הלקוחות שלנו וסיפורי מקרה מעניינים אשר יכולים לשפוך אור על פתרונות ייעודים היכולים לשפר את ניהול העסק שלכם.

נתחיל בסיפור מקרה מעניין המתאר כיצד פתרון Dynamics CRM בפלטפורמת ענן נתן ערך מוסף משמעותי לחברת Drive&Buy.

בנוסף תוכלו להתרשם מסיפור לקוח המתאר את התקנת שירות ה-CloudBox החדש שלנו בחברת Main10 וכיצד השירות תורם לייעול ניהול הקבצים הארגוני שלהם.

לסיום, אנקדוטה מעניינת מהולנד הנוגעת לאיחסון שרתים, מסקרן!

 נפגש בעננים!

עדי פלאוט, מנכ"ל וובוקס.

Dynamics CRM בענן!

לקוחות רבים של חברת וובוקס משתמשים במערכת ניהול קשרי הלקוחות Microsoft Dynamics CRM, המערכת מבוססת על ראייה עסקית רחבה, ומכילה כל פונקציה חיונית לניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות.

לצד התפיסה המסורתית של התקנה מקומית של המערכת, על גבי שרת ייעודי ורכישת רשיונות שנתיים, קיימת תפיסה חדשנית ופשוטה – רכישת רישיונות לשימוש ב- Dynamics CRM בענן.

לקוחות חברת וובוקס רואים בתפיסה זו יתרונות רבים ומשמעותיים ביותר. אני משתף אתכם בסיפור מקרה של התקנת השירות בחברת Drive&Buy וכיצד התקנת המערכת תרמה להם.
 

 

  

 

 

אמנון לנדמן מחברת Main10 מספר על הטמעת שירות CloudBox

חברת Main10 הוקמה בשנת 2010 והיינה חברת טכנולוגיה המתמחה בשירות תיקון לוחות אלקטרוניים בשיטה מתקדמת וייחודית.

ביצענו ריאיון קצר עם אמנון לנדמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, בו הוא מספר על ההטמעה המוצלחת של השירות בחברה וכיצד הוא תרם לניהול הקבצים הארגוני.

   

 

 

הידעת? ניתן לחמם בית במקום לקרר שרת....

חברת המחשוב ההולנדית נרדלייז (Nerdalize) לקחה חלק  מהשרתים שלה, החביאה אותם במעטפת שנראית בדיוק כמו מערכת ההסקה הביתית הטיפוסית על קיר באירופה ואפשרה למשקי בית לאחסן שרת בבית הפרטי שלהם, כך יצרה מצב שבו כולם מרוויחים.

החברה ההולנדית מרוויחה כי בראש ובראשונה היא לא צריכה להשקיע במרכזי נתונים עצומים, שעלות הקמתם וקירורם היא עצומה, אלא היא מפזרת את השרתים שלה בבתים של אזרחי הולנד (בשלב זה), משלמת להם על החשמל שהשרת צורך ועל החיבור לאינטרנט שהוא דורש. הלקוחות מצדם שוכרים את השרת תמורת סכום נמוך, הדומה לעלות של רדיאטור ביתי, המחולק על פני עשור, ואת החימום הם כאמור מקבלים בחינם, שכן הם אינם משלמים על החשמל שהוא צורך.

הפתרון הזה, שקסמו בפשטותו, גם מאפשר לנרדלייז לספק ללקוחות הענן שלה שירותים במחיר הנמוך ב־55% מזה של מתחרותיה! (כלכליסט 15/4/15)

 

וובוקס שירותי מחשוב עננים בע"מ
שיחת חינם: 1800-201-801
www.webox.co.il