שלושת אלפים בלונים בצבעים, צורות וגדלים שונים ואנו בתוכם בחוויה מסעירה. מסתובבים, מתחככים ובעיקר נהנים וצוחקים בקול. חזרנו לאחרונה מתערוכה מיוחדת במוזיאון Maxxi ברומא הנקראת Life Life של האמן הקוריאני Choi Jeong Hwa שרוצה לחבר בין אמנות ואנשים. התערוכה באה להנכיח את הדברים הפשוטים היומיומיים בדרך אחרת ומציעה להשתמש בכל החושים תוך שימוש בדבר כל כך פשוט שעושה לכולנו חגיגה. התערוכה מציעה התסכלות אחרת בדגש על ערכים חיוביים.

גם אנחנו בפורום נשים רוצות להמצא בחוויות האלה ולקדם ערכים של Happy Life. 

שלכן, אורלי מונק

 

 

סלון עיסקי נשי - ימי ראשון בבוקר

אם את בעלת עסק, סלון עיסקי נשי הוא המקום בשבילך. אחת לשבועיים, בימי ראשון ב-9:30 בבוקר מתכנסות בפורום נשים בעלות עסקים, לומדות להכיר זו את העסק של זו, מקיימות שיווק הדדי, מתייעצות בדילמות עסקיות, רוכשות ידע ובוחנות אפשרויות לשיתופי פעולה.
נפגשות בפורום נשים-מועדונה, רחוב ברקן 2. עלות כל מפגש: 30 ₪.
לפרטים נוספים והרשמה: אורלי חבקין, מנחת הסלון עיסקי נשי, 052-8858786

 


 

סדנה "כל עסק חייב נראות עסקית" - 28.2.2016

לאחר שהתנסנו בסדנה זו בסלון עיסקי נשי בבוקר וחווינו תגובות נלהבות, החלטנו להפגש גם בערב. היום הדרך הכי קלה וחינמית להצליח לחשוף את העסק שלך ללקוחות קיימים וחדשים היא על ידי ניהול דף עיסקי בפייסבוק. לחלקנו הגדול קיים חשש לנהל דף שכזה.

ביום ראשון 28.2.2016 בשעה 20:00 נקיים סדנה בפורום נשים ותמשך שעה וחצי. הסדנה תעסוק בנושא: "כל עסק חייב נראות עסקית". נלמד כמה פשוט, קל ואפשרי לנהל דף עסקי מוצלח שיגרום לתנועה עסקית ערה והגדלה בהכנסות.

המנחה: אורטל בירן גורפינקל, עצמאית בעלת שני עסקים (בוחרת בעצמי בפייסבוק | אמאהבה בפייסבוק) שצברה ותק וניסיון אדיר בניהול דפים עסקיים ופרופיל אישי פופולריים.

עלות המפגש: 30 ש''ח. יש להרשם מראש אצל: אורטל, ortal.birang@gmail.com, 054-7675176

 


 

אנו משתתפות באבלה של אורלי חבקין, מנחת סלון עיסקי נשי, על מות אמה גאולה.  

אמא של אורלי, אישה מיוחדת במינה, נולדה בארגנטינה והקדישה חייה כפעילה לשינוי חברתי. שנים רבות עסקה והתנדבה בנעמ''ת בקליטת עלייה של משפחות ונשים, וכיהנה גם כמזכ''לית נעמ''ת ישראל ונשיאת נעמ''ת העולמית. 

יהי זכרה מקור ברכה. 

 


 

SAVE THE DATE

  יום האישה הבינלאומי  

21.3.2016  

 



יש לי להציע

  • לחברת דרך-ארץ דרושה מזכיר/ת מנכ"ל והנהלה בכירה - שעות העבודה: 7:30-14:30. נדרשת אנגלית ברמת שפת אם, שליטה מלאה באופיס, תואר ראשון, תואר שני יתרון, גישה שירותית, יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, אחריות מלאה על תהליכים, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל. התפקיד כולל הפקה וניהול דוחות, הכנת מצגות, סיכום פגישות, תיאום ישיבות וניהול יומנים, מענה טלפוני ומתן סיוע למנכ"ל/סמנכ"ל בנושאים שונים. הגעה עצמאית. משלוח קו"ח ל: hr@dec-op.com
  • נשים מובילות ב(ת)עשייה - חברת חשמל מגייסת בימים אלה נשים לתפקידים טכניים והנדסיים וקוראת לך להיות חלק בבניית המחר. לפרטים

 

 

 


עוגת הפירות היבשים של שקד

אתי רוזנטל, חברת פורום נשים ותושבת העיר, הוציאה ספר חדש. אתי עוסקת כשלושים שנה בחינוך בגיל הרך, מדריכה פדגוגית ומרצה במכללות להכשרת מורים.

הספר "עוגת הפירות היבשים של שקד" עוסק בט"ו בשבט ומנהגיו. בסיפור, הגננת וילדי הגן נחשפים לפירות שונים, טריים ומיובשים, ומבינים מדוע מייבשים פירות. שקד, מביאה לגן מתכון מאוייר לעוגת פירות יבשים, של סבתא יפה, וילדי הגן מכינים אותה בשיתוף פעולה ובהנאה. הספר מאוייר ומזמן אפשרויות לפעילויות לשוניות ומתמטיות, אחריות ושיתוף פעולה.

לרכישת הספר שלחי הודעה: 0544-239959. מחיר הספר 45 ש"ח (לא כולל משלוח), או בפייסבוק https://www.facebook.com/ugat.haperot.shel.shaked/

 


 

מציאת זוגיות פרק ב'

בעקבות טרגדיה אישית בה איבדה את בעלה דורון לפני 9 שנים ולמרות הכאב העצום החליטה גלית עידו-זוסמן לא להשאר לבד ולאחר כשנתיים הכירה את ראובן, אהבתה השנייה בחייה. עקב כך החליטה לעשות שינוי בחייה המקצועיים, ללוות ולהדריך נשים וגברים בתהליך המורכב למציאת זוגיות פרק ב'. היום גלית לומדת לימודי אימון ועובדת עם אנשים באופן פרטני ובקבוצות קטנות.

גלית כתבה ספר אינטרנטי "מדריך לזוגיות בפרק ב'" בו מתארת את השלבים למטרה.

קישור לאתר:   www.zugiut2.com   |  טלפון: 052-3357766

 


 

סטודיו לאימוני TRX ופילאטיס

דורית גאון, חברת הפורום, הקימה סטודיו לאימוני TRX ופילאטיס, שהחל לפעול במקום החדש ברח' העבודה 11 ויוצאת עם מערכת חדשה ומבצעים.

דורית בוגרת וינגייט בקורסי מאמני ריצות ארוכות ופעילות אירובית, כושר ופעילות גופנית Out door קורס מאמני חדרי כושר, TRX ופילאטיס.

לפרטים נוספים: דורית, doritgaon5@gmail.com, 050-5212384

 

 

 


 

מפגשים עם הרצאה ושיח

צביה שגיב, חברת פורום נשים, מזמינה אותנו לפגוש, לחוות ולהתרגש ממסע עם מה שלא הכרנו ולא ידענו עד כה על קהילות שהיו ואינן. המפגשים משלבים הרצאה ושיח בקבוצה עם צביה שגיב בנושא "יהודים ומוסלמים, אכן, חיו בהרמוניה בארצות האסלאם – אמת או מיתוס?"

עלות ההשתתפות: 40 ₪ ליחיד, 60 ₪ לזוג וכוללת ארוחה קלה וטעימה.

להרשמה: צביה, 052-3366107, eq_sagiv@015.net.il

 


 

הבית לרפואה סינית

סלעית דפנה, תושבת אורנית, הינה בעלת מרכז ובו מתקיימים סדנאות, הרצאות, קורסים וטיפולים. סלעית משכירה את המרכז למטפלים, יועצים ומאבחנים, כמו גם לאנשים הרוצים להעביר סדנאות. מחירים הוגנים.

לפרטים: סלעית, 052-4800850,  https://www.facebook.com/dafnacenter

 

 

 

 

מאובדן לצמיחה - קבוצה תמיכה לאלמנות ואלמנים 

ויצו ראש העין פותחת קבוצת תמיכה לאלמנות ואלמנים בהנחיית הניה שלוש. הקבוצה תפגש לאורך 10 מפגשים שבועיים בימי ראשון בשעות 19:00-21:15 במועדון ויצו רח' עירית 29, גבעת טל.

עלות: 550 ₪.

לפרטים והרשמה : אביטל זערור, 054-4683251, avital@us4you.co.il

 

 


 

 

פרחה שם יפה - סאטירה נשית - 18.2.2016

אתן מוזמנות לסאטירה נשית ׳נושכת׳ - להיות אישה, להיות פועלת, להיות מזרחית, להיות מהגרת, לחיות במדינת ישראל ולתהות מה זה להיות חלק ממנה.

המופע יתקיים ביום ה׳ 18.2 בשעה 20:30 ויוצר קולאז’ של שירה חברתית-פוליטית שנכתבה על ידי יוצרות ויוצרים שביקשו להשמיע את קולות הפריפריה במציאות המורכבת של המדינה.

מחיר כרטיס: 70 ₪ (5% הנחה לחברות פורום נשים).

 להזמנת כרטיסים: 03-9014527

 

 



חכמת המזרח ואמנות החיים - ניסים אמון

האם גם אתן לא פוסקות לרגע מלרוץ במירוץ המטורף של החיים? אתן מוזמנות לקחת זמן איכות לעצמכן ולהגיע לסדרת ההרצאות של ניסים אמון, סופר ומורה לחכמת המזרח, באולם סימפוניה, כאן בעיר שלנו, ממש קרוב לבית. סדרת ההרצאות מתקיימת בימי ג׳ בשעה 20:30 בערב. מחיר כרטיס בודד: 60 ₪.

ההרצאות יתקיימו בתאריכים: 16.2, 15.3, 12.4.

להזמנת כרטיסים: 03-9014527

 


   

ויצו ביגודית

בביגודית של ויצו ניתן למצוא בגדי וינטג' וחדשים, אביזרי אופנה, תיקים, תכשיטים ועוד.

אתן מוזמנות בימים:

ראשון עד חמישי בין 9:00-12:00

ביום שישי בין 9:00-13:00

בימים שני עד רביעי בין 16:30-19:30

 

 

 

 

איך זה מרגיש להיות אמא

ענת אלינב, שחקנית ואמא לשניים, מציגה ב-4 דקות ובשירה מדוברת איך ניראה יום-יום בחייה של אמא. ענת מרגשת, אותנטית והצליחה לגעת בלבנו. אנו מזמינות אותך להכנס ולהנות כמונו מענת אלינב בפואטרי סלאם - תחרות שירה מדוברת שמתקיימת בכל העולם וגם כאן בארץ.

לסרטון "אפשר" ביוטיוב

 

 

'והגדת לבתך'

וכבר כתבנו על מיה טבת דיין כשהוציאה את ספרה ויהי ערב ויהי תוהו. לאחרונה אנו שומעות הרבה מנשים על פרידות שהן עושות מבנותיהן. פרידה מבת שהולכת לצבא, פרידה מבת שאורזת תרמיל ויוצאת למסעות בעולם, פרידה מבת שעוזבת את הבית, שוכרת דירה, מתחילה לימודים/עבודה ומתחילה את חייה העצמאיים.
והנה מיה כתבה לאחרונה את 'והגדת לבתך', נותנת מילים ומשמעות לתחושות שלנו ולמחשבה איזו נדוניה אנו רוצות להעניק לבנות שלנו בכל גיל, בכל מצב. שיר מופלא בעינינו. אנחנו הקראנו אותו בבית בקול רם בפני הבנות האישיות שלנו. הקראנו והתחבקנו.

אֵינֵךְ צְרִיכָה לָדַעַת כְּלוּם בְּשׁוּם שָׁלָב
לֹא מָה תִּהְיִי כְּשֶׁתִּהְיִי גְּדוֹלָה
לֹא מָה תִּהְיִי עַכְשָׁיו,
לֹא אִם הוּא הַגֶּבֶר הַנָּכוֹן,
לֹא אִם הוּא יֹאהַב אוֹ לֹא יֹאהַב.
אֵינֵךְ צְרִיכָה לָדַעַת מָה לִלְבּוֹשׁ
לֹא מָה לוֹמַר,
הַאִם הַיּוֹם מֵכִין נָכוֹן אֶת הַמָּחָר.
וְאַל תִּתְבַּלְבְּלִי מִכָּל מִי
שֶׁנִּרְאֵית לָךְ בְּטוּחָה,
יוֹדַעַת, מְתוּכְנֶנֶת אוֹ יוֹתֵר שְׂמֵחָה.
אַתְּ נֵצֶר לְשׁוֹשֶׁלֶת שֶׁל נָשִׁים שֶׁלֹּא יָדְעוּ,
אֲבָל הִרְגִּישׁוּ בְּלִיבָּן גַּם כְּשֶׁכּוּלָּם טָעוּ-
שׁוֹשֶׁלֶת שֶׁל נָשִׁים חֲסְרוֹת
אִירְגּוּן וְסֵדֶר וְתָוכְנִית,
כְּאֵלֶּה שֶׁבְּכָל חַנְיוֹן תָּמִיד
אִיבְּדוּ אֶת הַמְּכוֹנִית,
הֲיִי כְּמוֹהֶן, אַל תְּפַחֲדִי לִכְעוֹס אוֹ לְאַבֵּד,
וִּתְנִי לַלֵּב שֶׁלָּךְ לוֹמַר
מָתַי הוּא בֶּאֱמֶת רוֹקֵד,
הֲיִי לְבַד, הֲיִי בְּיַחַד,
תָּמִיד אַתְּ עִם עַצְמֵךְ,
זִכְרִי שֶׁאֵין מָה לְהַפְסִיד:
קוֹלֵךְ הוּא מְקוֹמֵךְ,
תֵּלְדִי שִׁירִים אוֹ יְלָדִים ונודִי בְּעוֹלָם -
הָאוֹהֲבִים אוֹתָךְ לֹא יִמְשְׁכוּ אַף פַּעַם אֶת אַהֲבָתָם.

בִּתִי, אֵינֵךְ צְרִיכָה לָדַעַת כְּלוּם בְּשׁוּם שָׁלָב
כּוֹחֵךְ טָמוּן בָּאַהֲבָה וְיֵשׁ לָךְ לֵב זָהָב.