צילמה: שיבי אייסמן, ערכה: יוספה כהן 

 

 

הנשים שבתמונה הן חלק מקבוצת הנהגה של פורום נשים. הן ונוספות שייכות לקבוצה מופלאה של נשים: אורלי חבקין אריאלה חיימי בתאל אשואל גילה שובל דנית סלומון זהבית לוי טובה אורון טליה סמולש יוספה כהן-בנישו יעל תומר מיכל בן-הגיא נעמי חדד עדנה הירש צילה אקסלרוד ציפי מלצר רויטל אשואל רוויטל יהודה ריקי פרידמן שולי גל ואני אורלי מונק.

כל אחת בעלת קול שונה וייחודי וכולן ביחד יוצרות פסיפס מרתק של עשייה בעיר. ואני גאה בכל אחת ואחת מהן ובכולן ביחד, על יכולות ההקשבה הרגישות האמפתיה והפרגון ההדדי. כל אלו הן היכולות של מנהיגות נשית במיטבה.

קבוצת נשים מדהימה זו שלצידי, משקיעה זמן, בהתנדבות, כדי שהמרחב האישי-קבוצתי-חברתי-קהילתי-ציבורי יהיה בעל ערך עבורנו. במהלך שש השנים האחרונות ההנהגה הובילה לצידי ואיתי את פורום נשים בעשייה המגדרית, המבורכת והמשפיעה שלנו. חלק מהפרויקטים שהובלנו :נשים מושיטות יד, סלון עיסקי נשי, עיר ידידותית לנשים, רחובות על שמות נשים, נשים יוצרות-מוכרות.

זכיתי. כולנו זכינו.

שלכן, אורלי מונק, יו"רית פורום נשים ראש העין 

 

 

 

יום האישה הבינלאומי בראש העין 

מתוך הדברים שאמרה אורלי מונק, יו"רית פורום נשים ראש העין בערב האירוע: "אנו מציינות הערב את יום האישה בראש העין ויודעות לומר שבפרקים הראשונים בתולדות יום האישה הבינלאומי לפני למעלה מ-100 שנים, תחומי הפעולה המרכזיים היו בקידום תנאי העסקה הוגנת וזכות של נשים לבחור ולהיבחר. גם כיום עלינו להמשיך להעלות למודעות סוגיות הקשורות בקידום נשים בעבודה, בתחומי לימודים והתפתחות קריירה, בחברה, בהשפעה עירונית וציבורית, עלינו להבין את יחסי הכוחות ואת היכולת שלנו לפעול מתוכם כל אחת באופן אישי וכולנו ביחד. וחשבנו השנה להגיד: מהיום, כל יום עבורנו הוא יום האישה."  

קישור לסרטון האירוע שצילם אריה ראושר וערך להב דוד מהטלוויזיה הקהילתית ראש העין.

 


קבוצת קריאה בפורום נשים

אנו, בפורום נשים, מזמינות אותך להצטרף אלינו לקבוצת קריאה בסיפורת ובשירה. דרך המפגשים ובאמצעות היצירות נחווה ונעסוק בחיינו כנשים: גיבורה יוצאת למסע, מפגש בין תרבויות, להיות אישה כותבת, התבגרות, זוגיות, אמהות, אחוות נשים, יחסים בין הדורות. בין היוצרות: סוזן אדם, רונית מטלון, אורלי קסטל בלום, ג'ומפה להירי, זלדה, יונה וולך, ויסלבה שימבורסקה.

הסדרה תכלול 6 מפגשים בימי שלישי בשעה 20:00 בפורום נשים-מועדונה. 

תאריכי המפגשים:  5.4, 19.4, 24.5, 7.6, 21.6, 28.6.  עלות: 240 ש''ח.

המנחה: איילת פורת, בעלת תואר שני בספרות, בוגרת קורס ביבליותרפיה, מנחה קורסים בספרות באוניברסיטה. 

להרשמה: איילת, 054-2257785, ayeletp15@gmail.com

 


 

דמות במועדונה

והפעם הלבשנו את הדמות בעזרת ישראלה ביטן, בעלת "בוטיק ישראלי",

חנות יד שנייה ובגדי וינטג' בראש העין.

https://www.facebook.com/botikisraeli

 

לדמויות הקודמות שהלבשנו בפורום נשים

 

 

 

עושה סדר בבלאגן

יעל תומר, חברת הנהגת פורום נשים ואשת מקצוע בתחום העיצוב החלה מיזם חדש ומשתפת אותנו: 

את רוצה מקום שקט לקבל בו החלטות, אבל הבלאגן מול העיניים מבלבל ומציק לך. את רוצה לרדת במשקל, אבל המטבח שלך דחוס במוצרים שפג תוקפם. את רוצה לקדם את הקריירה שלך, אבל המשרד שלך לא עושה חשק לעבוד. רוצה שינוי? הוא מתחיל פה: אצלך בבית, או בחדר. במקום בו את חיה ונושמת, נחה ועובדת, אוהבת ויוצרת.

בקצב שלך ובתקציב שלך, נארגן ביחד מרחב חם, נעים ומזמין: ניפטר מדברים מיותרים, נחסל "פינות בלאגן",  וניצור מקום פנוי, יפה ומסודר, לכל מטרה שתזדקקי לה. 

לפגישת יעוץ ללא התחייבות: יעל, 052-4828141

 


 

תיבת התכשיטים 

צילה אקסלרוד, חברת הנהגת פורום נשים, הינה מעצבת תכשיטים וגם מתקנת ומשדרגת תכשיטים שזקוקים לכך.

את מוזמנת לפתוח את תיבת התכשיטים שלך ולמצוא תכשיט בעל ערך עבורך הזקוק לתיקון, עיצוב מחדש או שידרוג. ולהביא זאת אל צילה שתעשה זאת ביד יצירתית ומיומנת וכך תוכלי להגיע לליל הסדר עם תכשיט חדש-מחודש.

צילה, 050-2739962

 

  


 

יוגה נשית

"נכנסתי לראשונה בחיי לשיעור יוגה, זה היה שונה מכל מה שהייתי רגילה, הרגשתי שהגוף חוגג בגילויים שלו כל מיני תנוחות שמעולם לא היכרתי, הגוף שלי רקד, רקד מבפנים איזה ריקוד פנימי שקט, בלי קהל, בלי מחיאות כפיים במין ידיעה ברורה שהדבר הזה מאד מוכר לי ושזה מה שבאמת חיפשתי שנים...רציתי לדעת עוד, לגלות להבין, להעמיק מה זה יוגה. רציתי להצליח לשבת בשקט מבלי לרצות לרוץ לשום מקום, או לעשות את הדבר הבא, פשוט לשבת ולהיות." אם גם את רוצה לדעת זאת, את מוזמנת להצטרף לסטודיו בגבעה עם שרון קנור, מדריכה ליוגה ומטפלת. יש קבוצת יוגה למתחילות.

לפרטים נוספים: שרון, 052-2323751

 


 

 

אליעזר - חולצות מחדשות שפה

ענת גל, מעצבת גרפית, בוגרת מכון אבני לעיצוב ואומנות, הקימה את המותג אליעזר - חולצות מחדשות שפה. זהו מותג של חולצות ותיקים מבד עם הדפסים טיפוגרפיים בשפה העברית, שמשמרים את הגחלת של אליעזר בן יהודה תוך העלאת המודעות לשפה בצורה כיפית ועכשווית.  ענת גם מעצבת בגדי גוף לתינוקות. 

 

לפרטים: ענת, 050-7401172, facebook.com/eliezer.shirt

 

 

 

 

נשים משנות עולם
25 נשים בארץ מכל גווני הקשת הישראלית ומתחומי עיסוק שונים (חינוך, רווחה, עיתונות, רפואה, תרבות, ספרות ועוד) נבחרו השנה בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת ושרי סלע הינה אחת מהן.
שרי עוסקת שנים בקידום נשים בפוליטיקה הארצית והמקומית, וכתבה את זכותך (מהדורה אחת ושתיים) לחברות מועצה.
אנו מברכות את שרי על זכייתה.

 


 

פילאטיס מכשירים

דורית גאון, חברת הפורום, פתחה סטודיו בוטיק לפילאטיס מכשירים בגבעת טל בראש העין המציע מגוון פעילויות. עד 5 מתאמנים בשיעור תוך שימת דגש אישי לכל מתאמן בנפרד. בנוסף דורית מפעילה סטודיו ל-TRX עם אביזרים מתקדמים ההופכים כל אימון לחוויה שונה.

לפרטים: דורית, 054-5235320 

 


 

בתים פתוחים

לקראת חג הפסח, אמניות ואמנים בעיר פותחים את בתיהם ומציעים למכירה מגוון יצירות ומתנות לחג. הבתים הפתוחים יתקיימו בין התאריכים: 14-16.4.2016. אתן מוזמנות להגיע, להביא חברות ובני משפחה ולעודד אמניות ואמנים תושבי העיר. 

 


 

ניגודים

מופע של בני נוער - זמרים, רקדנים, שחקנים ונגנים - כולם על במה אחת. על מצבים בחיי היומיום: חופש, תלות, אופטימיות, פסימיות. היוצרת: רום בראל.

30 ש''ח כרטיס לנשים חברות פורום נשים. מופעים יתקיימו באולם סימפוניה הערב ובתאריך 3.4.2016.

 

 

 

 

 

יוצרות ישראליות ב"חממת נשים"

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה קוראת ליוצרות להגיש רעיון לסרט תיעודי שהן רוצות לפתח בתכנית "חממת נשים". זוהי תכנית שנתית במהלכה יקבלו היוצרות ליווי וייעוץ פרטני ומקצועי. מטרת התכנית היא לתמוך בנשים מוכשרות ממגוון רקעים, דתות, עדות ותרבויות, ולסייע להן לפתח סרטי תעודה עוצמתיים ויצירתיים בנושאים חברתיים. לתכנית ייבחרו 12 פרויקטים, שיוצרותיהם ישתתפו בתכנית אינטנסיבית, מרתקת ומתגמלת, הכוללת סמינרים. 

מועד הגשה אחרון: 10.4.2016. לפרטים: אירית שמרת, מפיקת התכנית,  irit@nfct.org.il

לפרטים נוספים

 

 

טיול לסרדיניה וקורסיקה

רחל ספיר, מדריכת טיולים וחברת פורום נשים, מזמינה אתכן להצטרף אליה לטיול ב​סרדיניה וקורסיקה של 10 ימים בין התאריכים 25.4-4.5.2016. ​סרדיניה וקורסיקה הם שני איים הקרובים עד כדי נגיעה, אך שני עולמות שונים המספרים יחדיו פרקים עלומים בתולדות הים התיכון. ​

​​לפרטים: רחל, 054-4814983 או לחצו כאן 

 

 

 

 

 

"תחשבי. תקני חכם. תקני פחות. תקני איכותי. תקני רק שצריך..." - מתוך כתבה מרתקת שהתפרסמה לפני כמה ימים בדה מרקר, עם מיכל ארבל לוי על המחיר האמיתי של האופנה שאנו צורכות.

לכתבה

 


 

אנו ממליצות גם לבקר בתערוכה חדשה במשכן לאמנות בעין חרוד הנקראת "אופק חדש לאופקים חדשים" ובה מוצגות יצירות ציירים ופסלים חברי אופקים חדשים וכן של אמניות ואמנים צעירים ההולכים בדרכם.

ציוריו המרהיבים של אביגדור רנצו לואיזאדא, סבא של אוסנת אלקבץ, מצוות האתר והניוז של הפורום, מוצגים בתערוכה. תוכלו להתרשם מיצירותיו ופועלו באתר: http://www.luisada.com

 

 

 

 

 

אורן גל, צעירה בת 19 תושבת העיר, אוהבת לצלם, גם לאפר והיא גם, או בעיקר, יוטיוברית המוכרת בשם Realsmoothie. יוטיוברית זה בעצם יוצרת תוכן ביוטיוב. אורן מצלמת את עצמה מדברת על נושאים שרלוונטיים לחיי נערות צעירות כמו: הנשיקה הראשונה, מחזור, חרם חברתי, מריבות עם חברות. כמו אחות גדולה לנערות היא מלמדת מתוך ניסיונה על הדברים שחוותה וגם על טעויות שעשתה. יש לה כבר 6,000 עוקבות ועוקבים והיא מעוררת השראה עבור צעירות.

להנאתכם סרטון "הנשיקה הראשונה"