08.06.16
אתר הבית | פייסבוק | קצת עלינו
 

  שלום רב,  

דלת העסק שלכם נפתחת. משב של שרב קליל חודר פנימה, ולמקום נכנסת חבורת אנשים שלא באו לקנות מכם כלום: זהו צוות ביקורת פתע של מס הכנסה.

לפני שאתם מחפשים דרך מילוט מכניסת הספקים, קחו נשימה ארוכה ותנסו להירגע. שתיתם כוס מים וחזר לכם הצבע לפנים? זה הזמן להציע להם קפה ולהקשיב למה שיש להם לומר. בזמן ביקורת כזו, עדיף לשלוח את הלקוחות לדרכם, כדי שתוכלו להבין בדיוק מה שואלים אתכם – ולענות תשובות חכמות ולעניין.

אך מהי תשובה חכמה ולעניין? מה עושים אם לא זוכרים את פרטיו של מקרה מסוים שנשאלתם עליו? ועל מה כדאי שלא תדברו בכלל?

 

כל התשובות כאן 

  

 לענבל אור אין סיבה לדאוג  

שלך,

עו"ד קרן זרקו זמיר

 
משרד עורכי דין זרקו זמיר
ייצוג משפטי בתיקי מס הכנסה, מע"מ, צווארון לבן והלבנת הון
רח' השחם 30, בית השחם, קומה 6, ת.ד 6833 פתח תקווה  
טל': 072-3319588 נייד: 052-9127728 פקס: 03-6354091
keren@keren-law.co.il
www.keren-law.co.il