|
שלום רב,
דלת העסק שלכם נפתחת. משב של שרב קליל חודר פנימה, ולמקום נכנסת חבורת אנשים שלא באו לקנות מכם כלום: זהו צוות ביקורת פתע של מס הכנסה.
לפני שאתם מחפשים דרך מילוט מכניסת הספקים, קחו נשימה ארוכה ותנסו להירגע. שתיתם כוס מים וחזר לכם הצבע לפנים? זה הזמן להציע להם קפה ולהקשיב למה שיש להם לומר. בזמן ביקורת כזו, עדיף לשלוח את הלקוחות לדרכם, כדי שתוכלו להבין בדיוק מה שואלים אתכם – ולענות תשובות חכמות ולעניין.
אך מהי תשובה חכמה ולעניין? מה עושים אם לא זוכרים את פרטיו של מקרה מסוים שנשאלתם עליו? ועל מה כדאי שלא תדברו בכלל?
כל התשובות כאן
שלך,
עו"ד קרן זרקו זמיר
|