{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

מאי 2017

דבר המנכ"ל

לקוחות יקרים,

אם תשאלו כל "מנטור" או "קואצ'ר" למכירות מתי נסגרת מכירה, כולם או רובם יענו לכם אותה התשובה - כשהכסף אצלכם בבנק!

וזה נכון. כמה פעמים נתקלתם בלקוח שכבר סגר אתכם עסקה ובסופו של דבר משהו השתבש בין אותה "סגירה" ועד שהתשלום התקבל בחשבון הבנק שלכם? אני בטוח שנתקלתם בזה לפחות פעם אחת בחייכם.

בהסדר גביה בהוראת קבע, לפעמים מה שמונע מהעסקה להסתיים הם דווקא פרטים טכניים שמונעים מהבנק לכבד את העסקה, ובאופן ספציפי יותר - מילוי לא נכון של טופס ההרשאה עליו אתם מחתימים את הלקוחות.

למילוי טופס "בקשה להקמת הרשאה לחיוב חשבון" יש כללים, ואם לא נקפיד לקיימם אנחנו עלולים להפסיד זמן וכסף, ולפעמים אפילו את העסקה כולה. ריכזתי כאן עבורכם את הכללים החשובים ביותר למילוי נכון של טופס הוראת קבע, לשימושכם.

קריאה נעימה,
איזי שקד

הנה כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם בעת מילוי טופס בקשה להקמת הרשאה לחיוב חשבון: 

• ודאו שהטופס תקין - ראשית עליכם לודא שאתם מחתימים את הלקוח על טופס תקין, אשר נוסח על פי הקריטריונים שנקבעו על ידי הבנקים. שינויים או חריגות מהנוסח התקין עלולים לגרום לכך שהבנק לא יקים את ההרשאה בחשבון הלקוח. אם אינכם בטוחים בדבר תקינות הטופס שברשותכם, צרו איתנו קשר ונשמח לבדקו ובמידת הצורך להכין טופס תקין, ללא תשלום.

דוגמאות לטפסי בקשה תקינים תוכלו למצוא באתר שקד מחשבים. לצפיה לחצו כאן.

• מלאו את כל השדות ההכרחיים - שם בעל החשבון, ת"ז/ח"פ, שם/קוד בנק, שם/קוד סניף, מספר חשבון בבנק. רצוי למלא גם את שאר השדות: מספר מזהה לקוח, כתובת, טלפון ואימייל.

הקפידו על רישום פרטים מדוייקים - בעת מילוי הטופס יש להנחות את בעל החשבון למלא את כל הפרטים בטופס בצורה מדויקת ובכתב ברור. אם בעל החשבון אינו בטוח בקשר לפרט זה או אחר (לדוגמה, מספר הסניף בו מתנהל החשבון), עדיף להשאיר שדה זה ריק.

 ודאו שהחתימה תקינה - אחת הסיבות השכיחות ביותר לדחיית הרשאה לחיוב חשבון על ידי הבנק היא "חתימה לא זהה". יש להנחות את בעל החשבון לחתום על הטופס בדיוק לפי דוגמת החתימה בבנק (כפי שחותם על צ'ק).

 רצוי לסמן את האפשרות "הרשאה כללית שאינה כוללת הגבלות" (מופיעה בראש הטופס). היה ותירשם הגבלה כלשהי (סכום מקסימלי, תאריך תוקף), לא יתאפשר חיוב שחורג מההגבלה שנרשמה.

• ולבסוף תזכורת - יש להעביר את הטפסים אלינו עד עשרה ימים לפני מועד הגביה הראשון. ניתן להעבירם גם במייל ובפקס.

עדיין שולח חשבוניות בדואר?

הפקת חשבונית והעברתה במייל עם חתימה דיגטלית יכולה לחסוך לך זמן וכסף, ואף לתרום לתדמית העסק שלך!

הצטרף היום לשירות חשבונית במייל עם שקד מחשבים וקבל 30 יום ניסיון חינם!


נשלח לכתובת מהכתובת info@shaked.co.il
שולח: שקד מחשבים
כתובת השולח: נירים 3 תל אביב
הסרה מהרשימה | עדכון פרטים | דיווח דיוור לא מורשה

רב מסר מערכת דיוור ודפי נחיתה