שלום חברות וחבריםمرحبا أصدقاؤنا وصديقاتنا

 ביום 18.6.2017 נקיים את האסיפה השנתית הכללית של העמותה

אל חברי עמותת אזרחים למען הסביבה

הינכם מוזמנים לאסיפה השנתית הכללית של העמותה ואשר תתקיים ביום 18.6.17 בשעה 18:00 במשרד העמותה*.

בתכנית:

  • סיכום שנת 2016
  • אישור דוחות כספיים ומילוליים לשנת 2016**
  • בחירת וועד מנהל, וועדת ביקורת ומינוי מורשי חתימה**
  • אישור העברת ארכיון העמותה ***
  • אישור תכנית העבודה לשנת 2017

 סיום משוער: 20:00

 

*האסיפה תתקיים בנוכחות מניין בהתאם לתקנון

**ההשתתפות פתוחה לציבור הפעילים והפעילות בהרשמה מראש במייל: info@cfenvironment.org.il אולם, ולמען הסר ספק, זכות ההצבעה והבחירה נתונה רק לחברי העמותה הרשומים. פעילים שמעוניינים להרשם כחברים בעמותה ולקבל זכות הצבעה יכולים לעשות זאת באתר העמותה.

***במשרד העמותה קיים חומר ארכיוני רב מאז ייסוד העמותה ועד היום. רוב החומר מאוחסן בארגזים ותופס מקום גדול מבלי שנעשה בו כל שימוש בשנים האחרונות. לאחרונה עלה הנושא בישיבות הוועד המנהל והוחלט להעביר את הארגזים או רובם לארכיון חיפה שהביע עניין בכך. לפני העברת הארגזים הם יועמדו לרשות חברי העמותה במשרד העמותה במשך תקופה שתיקבע בהמשך (תישלח הודעה נפרדת ומפורטת על כך). חבר העמותה שירצה לקבל מידע מסוים מתוך הארגזים הנ"ל, יוכל לעשות זאת בתיאום מראש ובהתאם לנוהל שיקבע וועד העמותה.

הזמנה לקחת חלק בפעילות ובדיונים לגבי כיווני הפעולה של העמותה

בעקבות הצמצומים בצוות אנחנו מתמקדים כעת בפעילות של אכיפה אזרחית סביבתית ובניהול ההליכים המשפטיים שיזמנו בשנתיים האחרונות ונעזרים יותר ויותר בעבודה של מתנדבים. פעילים שיכולים ומוכנים להתנדב בתחום עיסוקם או הכשרתם - מוזמנים לפנות אלינו.

בנוסף, בחודשים הקרובים ובהתאם להחלטת הוועד המנהל של העמותה, נתחיל בתהליך של דיון אסטרטגי לגבי כיווני הפעולה העתידיים של הארגון. מאז ומתמיד היינו ארגון שטח שמחובר לאנשים ולצרכים שלהם, ואנחנו מאמינים שהייעוד המרכזי שלנו הוא לעזור לתושבים כדי לשפר את המציאות הסביבתית שבה הם חיים ולכן אנחנו מזמינים את חברי העמותה להשתתף בתהליך.

עדכונים לגבי התהליך, יישלחו בהמשך.

עדכונים נוספים

בחודשים האחרונים הגיע לסיומו אחד הפרוייקטים המרכזיים שעסקנו בהם בשנים האחרונות שהתמקד בתעשייה המזהמת במפרץ חיפה. מדובר באחד המאבקים הגדולים והמורכבים בהיסטוריה של המאבקים הסביבתיים במדינה, והחיבור שלנו אליו יישאר גם בעתיד בצורה כזו או אחרת, אבל הוא יפסיק להיות במוקד הפעילות שלנו.

כל מי שהיה מעורב בפעילות שלנו בשנתיים האחרונות הכיר את המחויבות העמוקה שלנו לנושא מפרץ חיפה מצד אחד, ואת הבעייתיות הרבה בהשתתפות במאבק כזה, מהרבה בחינות. במאמר הזה שהתפרסם במקום הכי חם בגיהנום, התייחסתי לאחד מהם.

למי שפספס, ליאורה אמיתי, מנהלת העמותה לשעבר, סיכמה את ההיסטוריה התקשורתית של המאבק במפרץ חיפה במאמרה "אנחנו במסך עשן" שהתפרסם בעין השביעית.

מוזמנים לקרוא עוד על הנושאים הבאים:

לאן נעלמה התכנית הלאומית למפרץ חיפה? 

יום כדור הארץ 2017 - האם אנחנו נקברים תחת הפסולת שאנו יוצרים? מאמר לכבוד יום כדור הארץ, העוסק בנזקים החמורים שנובעים ממצבורי הפסולת ברחבי העולם ובישראל

עצמאות לתעשיה, למי היא טובה בדיוק? מאמר ביקורת על היוזמה להפוך את מתחם הפעלים הפטרוכימיים במפרץ חיפה למועצה תעשייתית נפרדת, בין היתר לאור ההכרות שלנו עם המודל הקיים בצפון בתפן.

ספין הטלת האחריות על הספינים בסאגה של מיכל האמוניה, מאמר של ליאורה אמיתי בסדרת המאמרים "אמוניה להמונים" בעין השביעית.

למי שעדיין לא הצטרף לעיגול לטובה, אנחנו מזכירים לכם שאפשר להצטרף כאן . תרומה קטנה שמשנה הרבה,

נתראה באסיפה השנתית,

עו"ד ג'מילה הרדל ואכים, מנהלת עמותת אזרחים למען הסביבה



http://cfenvironment.org.il    חפשו אותנו בפייסבוק