{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

    ידיעון יוני2017, תמוז תשע"ז

ליאור,

סעו לשלום !

גם השבוע נצא לצמתים ונברך את הנוסעים בבִרכַּת סעו לשלום!

ב-135 צמתים ברחבי הארץ!

כל יום חמישי הראשון בחודש

בפעם הבאה: 6 ביולי, מ-18:00 עד 19:30  

3  שנים ל"צוק איתן", הגיע זמן שלום

בתחילת יוני יצאנו לדרך בדרישה להסכם מדיני. התפרסנו עם שלטים גדולים מצומת גומא בצפון ועד אילת בדרום. עִזרו לנו לפרסם את המבצע ולצרף אליו נשים נוספות. ספרו לחברות ולמכרות ועודדו אותן להצטרף לעמידה בצומת. אנחנו נעזור בשלטים, הכוונה וקריאות עידוד.

רק שעה וחצי - מאמץ קטן עם ניראות עצומה!

לחיפוש הצומת הקרוב אליכן הציגו את מפת הצמתים כאן: goo.gl/KmDRI2  

פרטים אצל רכזת האזור שלך או תמנע           050-5943427 או רויטל 054-4238677

מסע השלום  23.9-10.10.17

בספטמבר 2017 נצא, עשרות אלפי נשים, למסע של תקווה ושלום מארבע כנפות הארץ על מנת להשמיע את קולנו בדרישה בלתי מתפשרת להשגת הסכם מדיני ופתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני ובדרישה שנשים תיקחנה חלק בהנעת התהליך ובמשא ומתן.  

מסע השלום יתחיל במוצאי ראש השנה, ויגיע לשיאו בחול המועד סוכות באוהל שרה והגר במדבר - אוהל עצום של מעגלי שיח, תקווה ושלום, אירועים אמנותיים ומוזיקליים, מפגשים ושיח עם מקבלות ומקבלי החלטות. באוהל נשב יחד, נשים ישראליות ופלסטיניות, בנותיהן של שרה והגר, נבקש לסיים את הסכסוך המתמשך, ונקרא למנהיגי שני העמים להגיע לאוהל ולפתוח בו במשא ומתן רצוף עד לחתימה על הסכם. משם נמשיך לירושלים, שם נשיק את כנסת הנשים הגדולה באירוע המוני.

הצטרפו אלינו למסע השלום. בואו איתנו, יחד נעשה היסטוריה!

כדי שכל זה יקרה אנחנו זקוקות לעזרתכן! מי שרוצה לקחת חלק בהכנות למסע השלום, מוזמנת למלא את הטופס שכאן. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך.
 

צועדות אתנו בעולם

המסר של נשים עושות שלום מכה גלים וחורג מגבולות הסכסוך הישראלי-פלסטיני. השבוע קיבלנו את Luxemburg Peace Prize על פעילותנו למען השלום.  הסרטון תפילת האמהות ממשיך להניע אדוות של תקווה ושלום בכל העולם. רק לאחרונה התקיימו צעדות נשים בהשראת צעדת התקווה בקורדובה, בברלין ובמינכן  וילדים בכל העולם מבצעים את השיר הזה כהמנון של תקווה (הנה ביצוע של מקהלה בגרמניה ובה ילדים מגרמניה, סוריה, אפגניסטן ועיראק). צעדות נוספות מתוכננות בקרוב בברזיל וגם מסביליה שבספרד ומאיטליה פנו ליעל דקלבאום וביקשו לקיים צעדות שלום. כל הצעדות האלה מאורגנות על ידי קומץ נשים שהתאחדו, ובהשראת הסרטון והצעדה, מבקשות להיות שותפות למהלך של השלום. המסר של נשים יהודיות וערביות שיצאו יחד למסע של תקווה, מניע גלגלי שלום בעולם כולו... קראו עוד

בתמונה: צעדת הנשים בקורדובה, ספרד

 

    זרקור על צוות - והפעם דיגיטל

אלפי נשים חוברות לפעילוּת של תנועת נשים עושות שלום דרך כ-50 צוותים אזוריים הפזורים מדן ועד אילת וכעשרה צוותים מקצועיים המסייעים לפעילות השטח ולצוות ההיגוי.

אחד מהם הוא צוות דיגיטל המנצח על התשתית הטכנולוגית של התנועה כולל עריכה והפצה של הידיעון הזה  ומפת הצמתים בתוכו. חברות הצוות באות מתחומי עיסוק שונים - מידענית, יועצות ארגוניות, משפטניות, יזמיות הי-טק, מתרגמות ועורכות, כולן מקבלות שירותים מצוות גרפיקה המורכב מנשות מקצוע שמפליאות ליצור מודעות יפיפיות לכל אירוע ולכל פלטפורמה דיגיטלית. חברות הצוות הקימו את אתרי האינטרנט של התנועה בעברית ובאנגלית ומעדכנות אותם באופן שוטף, מנהלות את דפי הפייסבוק בעברית ובאנגלית, מצייצות בטויטר את המסרים של התנועה, מפרסמות את האירועים, מרכזות את ההרשמה אליהם, ומנהלות את קמפיין ההצטרפות לתנועה בארץ ואת המאגר הגדל של תומכות בחו"ל, והכול בהתנדבות!

אביגיל שור - נערה עושה שלום

אביגיל צור הצטרפה לתנועה בצעדת התקוה. השבוע סיימה את לימודיה במגמת משחק ומחשבת ישראל בתיכון תלמה ילין. מאז המפגש באוניברסיטת תל אביב והשתתפותה ברכבת לבית שאן כנציגת הצעירות בנאום ה-12, מובילה אביגיל באון, במרץ וללא לאות את המהלכים להרחבת תא הצעירות, מנהלת את קבוצת ה-WhatsUpp שלהן, חברה בצוות ההפקה של ארוע השיא, יוזמת פעילויות שטח, משתתפת בפרויקט סעו לשלום  ועוד ועוד. וכל זה בחיוך, בשמחה ... קראו עוד על אביגיל

סעודת איפטאר בלוד

 

באחד מימי הרמדאן עשינו שלום בארוחת איפטאר, אותה ארגנו פעילות נשים עושות שלום בלוד והסביבה. באנו, כמה עשרות מחברות התנועה וכמה חברים, הבאנו מטעמים לשבירת הצום, ובתום הסעודה קיבלנו הסבר מרתק על מנהגי הרמדאן, שמענו ברכות מרגשות מפי נציגי ונציגות העיריה והתנועה, קיימנו פאנל בנושא הידברות והכרות ויצרנו קשרים וגשרים חדשים ומרגשים. תודה למנאר אבו דחל שמרכזת את הפעילות בלוד, ומחברת, מקדמת ומעודדת נשים לקום מהכורסא.


פועלות בשטח - מבחר מאירועי יוני

לפני שבועיים השתתפנו בוועידת הארץ לשלום  ♦היינו ב"שלומי קשור בשלומך" - מפגש מרגש ומעצים של נשים דוברות שלום ♦ נסענו לתקוע להכיר את נשות המקום ולשוחח איתן על מטרות התנועה ♦ קיימנו בחיפה סדנה "רק האהבה מולידה חדש" ♦ בבית ג׳אלה הצגנו את התנועה בפני צעירות וצעירים פלסטינים וישראלים בקורס עיתונאות של ארגון YaLa - קבוצת מנהיגוּת לצעירות וצעירים במזרח התיכון ♦ שמענו הרצאה מפי אליזבט צורקוב, חוקרת ומומחית בענייני עזה על המצב ברצועה ♦ הרחבנו את תא הצעירות במפגשים בתל-אביב ובקמפוס הר הצופים בירושלים ♦ יצרנו פסיפסים בסדנת חמסה לשלום באילת,  ובמודיעין ציירנו ורקמנו ריבועים לשטיח השלום ♦ערכנו חוגי בית והקרנו את הסרט על מאבקן של נשות ליבריה ברעננה, בהוד השרון, בגשר הזיו, בחצור, בכפר יסיף, בעתניאל ובמקומות נוספים.

ומה לפנינו -

ביום חמישי, 6 ביולי נצא לצמתים ברחבי הארץ ונברך את הנוסעים בברכת סעו לשלום!

התפנו מספר מקומות בסמינר בונות עתיד משותף ב-7-8 ביולי בבית ברל. לפרטים

ב-8 ביולי נשים עושות שלום מוזמנות לקברט ז'בוטינסקי באור יהודה

ב-14 ביולי רוכבות על אופניים בטיילת בתל-אביב. פרטים אצל דקלה

ב-19 ביולי - מפגש של שדולת הנשים בכנסת. הכניסה מותנית בהרשמה מוקדמת

ממשיכות לשים לב לפעילות של חברות וחברי הכנסת. מוזמנות להצטרף

ועוד: מפגש עם הודא אבו ערקוב ב-4.7 במעגן מיכאל, הקרנת הסרט על מאבקן של נשות ליבריה בהוד השרון, במודיעין ובקיבוץ עמיר, הופעה של יעל דקלבאום במועדון הבארבי ב-8.7, פתיחת פרויקט נפש כאויה ב-18.7 בלוד.

עקבו אחרינו בלוח האירועים באתר ובפייסבוק 

 

לאתר

כתבו לנו

Twitter

שיתוף בפייסבוק

שתפו בפיייסבוק

לדף הפייסבוק שלנו


נשלח לכתובת liorgurfinkel@gmail.com מהכתובת Yael.braudo@womenwagepeace.org.il
שולח: נשים עושות שלום
כתובת השולח: ת.ד. 277 גבעת ברנר
הסרה | עדכון פרטים | דיווח דיוור לא מורשה

רב מסר מערכת דיוור ודפי נחיתה