{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

ניוזלטר לשכת יועצי המס ינואר 2020

דבר הנשיא

חברות וחברים יקרים,
אני שמח לבשר על בחירתו של צוות הנשיאות, שיוביל את תחומי הליבה המשמעותיים של לשכת יועצי המס בשנת 2020, במטרה לקדם ולהציב את מקצוע יעוץ המס בחזית המקצועות החופשיים בישראל.

צוות הנשיאות מורכב מראשי חטיבות, שמספקות מטרייה מקצועית ותדמיתית רחבה למקצוע יועץ המס ולהלן המינויים שאושרו בישיבת ההנהלה בחודש ינואר:
רו״ח אמיר קינן, שמונה לסגן נשיא תפעול וארגון, וראש היחידה ללימודי חוץ.
יוע״מ דנה זטלאווי כהן, שמונתה לסגנית נשיא וראש חטיבת פיתוח מקצוע יעוץ המס.
יוע״מ (ועו״ד) שחר שאבי, שמונה לראש חטיבת פתוח משאבים.
יוע״מ (רו״ח) רויטל סיטון בן ארי, שאושר המשך כהונתה כסגנית נשיא, ואחראית על השת"פים והקשר של הלשכה עם כל הארגונים והגופים וגורמי החוץ של הלשכה.
יוע״מ רחלי סקעת בן ארי, שקיבלה את אישור ההנהלה להמשך כהונתה כסגנית נשיא ואחראית על הקשר עם הכנסת.
מי שמהווים האינסטנציה המקצועית בלשכה - יוע״מ גיתית שלומי ויוע"מ (משפטן) אייל אלון, שאושר המשך כהונתם כממלאת מקום נשיא הלשכה וכמשנה לנשיא הלשכה בהתאמה, כאשר שניהם יכהנו כראש משותף של החטיבה המקצועית ופורום המיסים.
עוד מכהנים בנשיאות גם יו״ר המועצה יוע״מ עמי אביטן וגזבר הלשכה יוע״מ שמוליק גני.
אני מאחל לכל אחד ואחת מהם הצלחה בתפקידם. האחריות המוטלת על כתפיהם רבה - מקצוע שלם מייחל לכך.

תזכרו - העתיד בידיים שלנו – הכי חזקים יחד!

שלכם,

יוע"מ ירון גינדי,

נשיא לשכת יועצי המס

דברי פתיחה

חברות וחברים יקרים,
אנחנו ממשיכים לעבוד במרץ כדי לקבל את השנה האזרחית החדשה עם בשורות טובות. אנו לוקחים חלק מהותי בכמה ועדות מהותיות, ביניהן דיון עם רשות המיסים והמסעדנים בנוגע ל"חוק הטיפים", עליו התראיין נשיא הלשכה לעיתון גלובס, הוועדה למיסוי בינלאומי ושינוי החקיקה אשר כוללת גם את מס היציאה ופתרון חוסר הוודאות לעניין הגדרת תושב, הוועדה לשינוי חקיקת מע"מ שנמצאית כבר בשלבים מתקדמים, הוועדה לשינוי הוראות ניהול הספרים שכעת מגבשת את המלצותיה למנהל רשות המסים, הועדה לבחינת זכויות העצמאים במוסד לביטוח לאומי ועוד.


יוע"מ (משפטן) אייל אלון, המשנה לנשיא

יוע"מ גיתית שלומי, ממלאת מקום הנשיא

עוזרים לחברים

לשכת יועצי המס - הגב המקצועי שלך

חברת סניף מודיעין נתקעה עם ה 1301 ולא הצליחה לשדר, בגין אי התאמה עם התלם. יו"ר הסניף יוע"מ אלה בן אור הפנתה את הבעיה לנציבות, ובזכות כך שע"ם חזרו אליה ועזרו לה להשלים את השידור.

 ***

חברת הסניף החרדי הגישה דו"ח בירושלים עם פריסת שבח. במשך 3 חודשים לא קלט מס הכנסה את הדו"ח, ורק פנייה ישירה של יו"ר הסניף החרדי, יוע"מ ברכה הרטשטיין, נקלט הדו"ח עם ההחזר.

*** 

חברת סניף מודיעין פנתה לפ"ש ירושלים באמצעות מייל, בבקשה לתיקון תאום מס, אך לשווא. גם דרך פנייה בפניות מייצגים, הנושא לא קודם. רק לאחר פנייה ליו"ר הסניף, יוע"מ אלה בן אור, העניין טופל במהירות ולשביעות רצונה.

 

ועוד ועוד!

רוצים לשתף בבעיה שנפתרה או לפרגן למי שעזרו לכם? שלחו הודעה לדוברת הלשכה: yosefa@yosefapr.com

מילה מ...

עדכוני ממוני התחומים

רו"ח אמיר קינן, סגן נשיא תפעול וארגון וראש היחידה ללימודי חוץ:שנה החדשה צפויים שינויים משמעותיים בפעילות היחידה ללימודי חוץ. קורס ניתוח דוחות כספיים מתחיל בקרוב וקורס סוגיות מהותיות בביטוח לאומי, בן 6 מפגשים, יצא לדרך. קורס מקיף בנושא מיסוי מקרקעין נמצא בהכנה ואנו עמלים על הכנת קורסים נוספים עם תכנים מיוחדים, כגון קריאת דוחות כספיים אמריקאיים, העמקה בהכשרת יועצי מס לעבודות הביקורת (ועדות ביקורת, ביקורת חקירתית, מבקרי פנים וכיוצ"ב), שיווק דיגיטלי של משרד הכלכלה ומעוף ועוד.

בתחום הלימודים החל משנת 2020 ילמדו כ- 1,000 תלמידים בקורס הנהלת חשבונות וכ- 600 תלמידים יעברו בחינות הסמכה של הלשכה בחשבות שכר ויעשו שימוש בספרות שנכתבה על ידי צוות הלשכה. כמו כן מערכת תרגול ולימוד אינטרנטית נמצאת בשלבי פיתוח אחרונים ותעמוד לרשות התלמידים בקרוב, ואתר היחידה ללימודי חוץ נמצא בבניה שתסתיים עוד כ - חודשיים". 

יוע״מ גיתית שלומי (M.A), מ"מ נשיא הלשכה, יו״ר החטיבה המקצועית ויו״ר משותף פורום המיסים: "בשנה החולפת השקנו את פעילות נבחרת היועצים של לשכת יועצי המס בראשות יוע"מ ג'נט סורי. הנבחרת נותנת מענה לכ- 120 פניות מדי חודש בממוצע! וכעת אני שמחה לעדכן, כי לנבחרת הצטרפו מומחי מיסוי, ביטוח לאומי ודיני עבודה, מהשורה הראשונה בארץ. גם בשנת 2020 נמשיך בעשייה לרווחת חברי הלשכה, ונדאג כי תקבלו את המענה המקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

 

יוע"מ (משפטן) אייל אלון, יו"ר משותף פורום המיסים ויו"ר מחוז תל אביב מוסיף: "הסתיימה עבודתה של הוועדה לצמצום הבירוקרטיה לריענון הוראות הניהול ספרים בהשתתפות יוע"מ משה בן מאיר ממונה תחום הספרים בלשכה, וכעת היא עובדת ומגבשת את המלצותיה, שיוגשו בקרוב למנהל רשות המיסים. אנו מבטיחים שינוי מהותי וכמובן עדכון הוראות ניהול הספרים למציאות הטכנולוגית של היום".

 יוע"מ ורו"ח רויטל סיטון בן ארי, סגנית נשיא הלשכה, יו"ר מחוז הנגב, אחראית על השת"פים והקשר של הלשכה עם גורמי חוץ וממונה תחום מע"מ: "בדיון שנערך בוועדת הכספים בכנסת על המתווה של פיצויי מלחמה בדרום, אושרו הוראות השעה לבתי האוכל, הנמצאים ביישובי הספר (במרחק 7 ק"מ מרצועת עזה בלבד!) כתקנות קבע. מסעדות, בתי קפה וכדומה יקבלו פיצוי על אבדן חומרי הגלם, שאבדו בימי המבצע. אולמות השמחה (אולמות האירועים) יקבלו פיצוי על ביטול אירועים בימי המבצע. מדובר על פיצוי רטרואקטיבי ממאי 2018 ואילך, על כל ימי הלחימה שהיו, וזהו הישג משמעותי וחשוב לבעלי העסקים בתחום האוכל הנמצאים ביישובי הספר. בנוגע לכלל הישובים הנמצאים מעבר ל 7 ק"מ ועד 40 ק"מ: לא אושרו פיצויים לבעלי העסקים על אובדן הכנסות. הפיצוי היחיד יהיה לשכירים, שנעדרו מעבודתם עקב הוראות פיקוד העורף. המעסיקים ישלמו לעובדים, ויקבלו פיצוי עבור תשלומם זה. השלב הבא יהיה להעביר תקנות קבע לכל העסקים בטווח 40 ק"מ".

 

 

יוע"מ ראפע אמארה, יו"ר סניף נצרת ויו"ר ועדת הקשר עם רשות המיסים: "הפעילות בשבועות האחרונים התרכזה בעיקר במתן עזרה רבה לחברות וחברי הסניפים השונים, הנתקלים בבעיות מול רשות המיסים, ואנו מסייעים להם לקבל מענה הולם, כשנדרשת התערבותנו כלשכה מקצועית".

יוע"מ קרולין עובד אוחיון, ממונה תחום מיסוי מקרקעין, מעדכנת: "בפסק דין שטיין נגד מסמ"ק ת"א (17-03-52894 ו"ע) עלתה השאלה, האם נכס, המיועד במקור לחדר הסקה, יחשב לדירת מגורים מזכה? בני זוג רכשו לפני כ- 27 שנים דירה בתל אביב, שילמו ודווחו ברכישה עבורה כדירת מגורים. בבואם למכור את הנכס ולהנות מחישוב מס לינארי מוטב של דירת מגורים גילו, כי הנכס על פי ההיתר מיועד במקור לשמש כמחסן וחדר הסקה. בני הזוג טענו כי כלל לא ידעו על הדבר וגם ברכישה רכשו ושילמו מס על הנכס כדירת מגורים. בית המשפט הגיע בסופו להחלטה, שאכן מדובר בדירת מגורים מזכה, על פי העובדות הבאות: במשך 20 שנה הנכס שימש כדירת מגורים, היו בה כל המתקנים הדרושים לדירת מגורים, העירייה גבתה ארנונה בתעריף של דירת מגורים, ולא רשמה הערת אזהרה בטאבו בגין שימוש חורג ולא הופעלו אמצעי אכיפה בגין כך.

לפי זמן קצר ניתן פסק דין דוד גיא, על מקרה דומה, שגם בו דנו בסוגיית סיווג הנכס. ההכרעה שם הייתה שונה, משום שנטען, שהבעלים של הנכס ידעו על ייעודה כמחסן והוא זה שהסב אותה לדירת מגורים בניגוד לחוק תכנון ובניה. משום ש-שם הוכח, כי מדובר בהפרת חוק בוטה, החליט בית המשפט, ש"אין החוטא יצא נשכר""

יוע"מ חמזה אבו מיאלה, אחראי סקירת פס"ד רלוונטיים חדשים, מעדכן: "בפסק דין קירשבלום נ' רשות המסים (ת"צ 57986-11-14) בית המשפט המחוזי מרכז-לוד בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים קיבל באופן חלקי את התובענה הייצוגית, שהגיש יועץ המס מנחם קירשבלום נגד רשות המיסים, וקבע, כי חיוב במס בגין החזרי דמי ביטוח, ששולמו ביתר בשנה כלשהי בהתאם לסעיף 362 לחוק הביטוח לאומי וכן בגין תוספת הפרשי הצמדה וריבית בהתאם לאותו סעיף בשנה בה התקבלו ההחזרים וזאת במסגרת התקופה שבין (26/11/2014-26/11/2012), נעשה ללא סמכות בדין ובאופן הסותר הוראה מפורשת בחוק.

בית המשפט הורה על השבת הסכומים, שנגבו שלא כדין, וזאת בתנאי כי המס שהיה מוטל אילו סכום ההחזר לא היה מנוכה כהוצאה מההכנסה בשנה בה שולמו דמי הביטוח בהתאם לסעיף 47א לפקודת מס הכנסה, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית על פי סעיף 187 לפקודה, היה נמוך מהמס, שהוטל על ההחזר בשנת קבלתו".

 

יוע"מ חגית גבאי עמיאל, יו"ר ועדת הקשר עם מיסוי מקרקעין: "בימים אלה אני עוסקת בבניית קורס מיסויי מקרקעין ייעודי ליועצי המס, חברי לשכה בלבד. הקורס יועבר על ידי מיטב המרצים בתחום, ויכלול נושאים רלוונטיים רבים, הנמצאים בתחום טיפולם של יועצי המס. הוא ישלב הרצאות מקצועיות, דגש על פרקטיקה וכן הדגמה של אופן חישובי המס. נדגיש את הידע הדרוש לנו כאנשי מיסים, שהינו ערך מוסף, שעשוי להשפיע ולהטיב עם חישוב המס, אותו נלמד לערוך. בהמשך נפרסם סילבוס של הקורס, שיתחיל בחודש אפריל 2020. מספר המקומות יהיה מוגבל, אז מומלץ לשים לב ולעקוב אחר הפרסומים בנושא".

 

יוע"מ רחלי אדיר, יו"ר סניף פתח תקווה וממונת תחום ביטוח לאומי מעדכנת: "חוזר שפורסם ע"י מנהל ביטוח וגביה, אגף מעסיקים ביום 11.11.2019, עוסק במבוטחים המועסקים בניקיון בתי כנסת ובמוסדות דת נוספים. נקבע, כי גם עבודות ניקיון בבתי כנסת ובמוסדות דת יכללו במסגרת עבודות משק בית ויחולו לגביהם אותם כללים, וכל זה בתנאי שמועסקים עד שני עובדים באותו חודש. הערה חשובה: הגדרת "בית כנסת ומוסדות דת" בחוזר זה כוללת גם ניקיון בבתי תפילה של עדות אחרות כגון מי שעוסק בניקיון של מסגד, כנסיות וכד'.

בנוסף, ביום 22.10.2019 פרסם המוסד לבטל"א אגף נפגעי עבודה, עדכונים למבחן התביעות בדמי תאונה. החוזר (99/2019) מציג פרשנויות חדשות לעניין הגדרת "תאונה". עד פרסום החוזר, הכיר המל"ל כגורם חיצוני, רק במקרים שבהם היה מעורב גורם נוסף מעבר לגופו של האדם. ביה"ד הרחיב את הגדרת הגורם החיצוני גם למקרים של תקלה פתאומית, בלתי צפויה, שאינה חלק מההתנהלות השגרתית של בני אדם, שהתרחשותה ברורה ואשר הובילה לטראומה פיסית, וקיימת לפי היגיון החיים סבירות גבוהה שנגרמה על ידה. לדוגמא למצב בו הפגיעה עונה להגדרת "תאונה" לפי סעיף 150: מבוטח שבטעות פגע עם ידו בעינו וכתוצאה מכך נפגעה ראייתו, קיים גורם חיצוני ברור "היד", שגרמה לחבלה פיסית - פגיעה בעין. לעומת זאת, מבוטח שקם מהמיטה בצורה חדה וסבל מכאבים - אין גורם חיצוני עמו בא במגע ושגרם לחבלה פיסית. תנועה לא טובה לכשעצמה, מבלי שהשלכותיה הן פועל יוצא של גורם חיצוני, אינה עונה על הגדרת התאונה".

 

הסניפים שלנו

הסניפים הם הבית המקצועי שלנו: מארגנים השתלמויות מקצועיות, שומרים על קשר קבוע עם רשויות המס המקומיות לשם פתרון בעיות, מרכזים קשיים של יועצי מס חברי לשכה עבור המיוצגים שלהם ומעלים סוגיות מהשטח בפני הוועדות והפורומים של הלשכה כולה. אל תהססו לפנות אליהם בכל דבר ועניין, והצטרפו להשתלמויות המקצועיות ולפעילויות הגיבוש! 

טיול לקיסריה

 סניף דרום / שפלה 

יוע"מ מישל פרי, יו"ר הסניף: "החודש התקיימה השתלמות בהשתתפות רו"ח רומן פלק ממשרד פאהן קנה, שהרצה לנו על ניתוח דו"חות כספיים, ועו"ד ורו"ח משה כדר, עם הרצאה על הערכות לסוף שנת המס, טיפים ועצות ומתן מענה לשאלות חברות וחברי הסניף" 

 סניף חדרה 

 יוע"מ מאיר גלאוני, יו"ר הסניף: "לאחר שנה עמוסה בפעילויות והשתלמויות מקצועיות, אני מבקש לעדכן את חברות וחברי הסניף בתאריכי ההשתלמויות הבאות: יום חמישי 20.2 תתקיים הרצאה בנושאי שע"מ, מפי מרצים ממס הכנסה. ביום חמישי 26.3 תתקיים הרצאה בנושא דיני עבודה, מפי עו"ד ליאת ברק שושן, וביום חמישי 23.4 יעביר חיים חיטמן הרצאה בנושא ביטוח לאומי. נתראה בקרוב!"

מחוז חיפה והצפון 

יו"ר מחוז חיפה והצפון, יוע"מ דנה זטלאוי - כהן יחד עם הנהלת המחוז אירחו בהשתלמות מקצועית לקראת סוף שנת המס ותחילת שנה, את מנהל רשות המיסים מר ערן יעקב ונשיא הלשכה, יוע"מ ירון גינדי. רו"ח יגאל מנשירוב הרצה על הערכות סוף ותחילת שנה, שרי פישר מנהלת מוצרי חיסכון ארוך טווח ופיננסים במגדל על פנסיית חובה לעצמאים, עו"ד אסף הופמן מדורון טיקוצקי על מיסוי בינלאומי וצופיה דקל לניאדו מנהלת מח' עצמאים בבטל"א חיפה עם עדכונים, פסקי חקיקה ודגשים לסוף שנת המס

הסניף החרדי

 

יו"ר הסניף החרדי, יוע"מ ברכה הרטשטיין: "הסניף ממשיך לתת מענה ייחודי וייעודי למגזר זה, ואנו שמחים לעדכן על הצטרפות יועצות מס חברות לשכה לסניף שלנו.

החודש ערכנו השתלמות והערכות מקצועית לסוף השנה עם עו"ד ורו"ח משה כדר ועו"ד ליאור טומשין בנושאי ביטוח לאומי, פגיעה בעבודה, נכות מהעבודה ועוד"

 

 

סניף ירושלים

 

יוע"מ חן - יפה ידגרי, יו"ר הסניף, מספרת: "בהשתלמות סוף שנה אירחנו את רו"ח אלון אהרונוף, בנושא התמצאות וקריאת דו"חות מס אמריקאיים. רו"ח ועו"ד משה כדר, הרצה לנו על דגשים, טיפים ותכנוני מס לקראת סוף שנת המס.

בהשתלמות מועצה שקיימנו, אירחנו את חיים חיטמן מחיבה אלמקייס כהן פתרונות מיסוי, שהרצה על עדכוני פסיקות, אבדן כושר עבודה והנחיות חדשות של המל"ל בנוגע לפנסיה מוקדמת, ורו"ח ועו"ד משה כדר הרצה על הערכות סוף שנה".

 

סניף חבל מודיעין

יו"ר הסניף יוע"מ אלה בן אור: "ערכנו יום עיון לקראת סוף שנת המס, בנושאי מס הכנסה, ביטוח לאומי, פסקי דין ועוד. שמחנו לארח את רו"ח (עו"ד) רמי אריה, ישראלה יסקולקה מנהלת ביטוח וגבייה בטל"א רמלה ואת רו"ח אורנה צח-גלרט".

 

מחוז הנגב

יו"ר המחוז יוע"מ ורו"ח רויטל סיטון בן ארי מספרת: "בנובמבר במלון ליאונרדו ב"ש התקיימה השתלמות להיערכות סוף שנת המס. כיבדו אותנו בנוכחותם עו"ד ורו"ח משה כדר, שנתן לנו טיפים לסוף שנה, וגם חגגנו לו יומולדת, רו"ח ועו"ד שהבזי אבי, שהעביר הרצאה מצוינת, על איך מייצג צריך לנהוג בחדר החקירות, ועו"ד מני מדאר נתן הרצאה מעניינת על הליכי שומה וניהול דיון שומה מול פקיד שומה.

בנוסף בדצמבר ערכנו השתלמות סוף שנה באשקלון במרכז הכנסים עם הרצאות מרתקות של עו"ד נאווה הנס, על אתיקה מקצועית של יועצי מס, יוע"מ (משפטן) אייל אלון המשנה לנשיא הרצה על גילוי מרצון ומה עושים כאשר תסתיים השנה, ובנוסף זכינו לארח את ממונה איזורי מע"מ אשדוד, רונן אלעד, שסיפר לנו על מדיניות מע"מ והחידושים האחרונים בתחנה. לבסוף הדלקנו יחד נרות חנוכה".

 

סניף נצרת והעמקים

יוע"מ ראפע אמארה, יו"ר הסניף: "ערכנו השתלמות מקצועית וחגיגית לקראת סוף שנה, חג המולד וחנוכה, בהשתתפות פרופסור לספרות ערבית פארוק מואסי, משורר ערבי-ישראלי וראש החוג לערבית במכללת אלקאסמי, רו"ח יובל אבוחצירא מארצי, חיבה, אלמקייס, כהן-פתרונות מיסוי בע"מ-שיתף ומנהל סניף חיפה והצפון, על סוגיות מיוחדות במיסוי יחיד, גברת זילפה גלינדוס, סמנכ"לית בכירה לאכיפת הגביה ברשות המיסים, על מדיניות האכיפה והתחזית לשנים הבאות, ובנוכחות יצחק סוקמן, ממונה אזורי מס ערך מוסף נוף הגליל, ניסן משה פקיד שומה נצרת ויו"רים נוספים של סניפים מלשכת יועצי המס".

 

סניף נתניה 

יו"ר הסניף יוע"מ אלברט גמליאל, מספר:" לרגל נעילת שנת המס 2019 ופתיחתה של 2020, ערכנו יום מרתוני ומרתק של השתלמויות מקצועיות, לצד אירוע סוף שנה מיוחד במינו.

בזכות תרומתם של נשיא הלשכה ירון גינדי, מרצים מתחום ייעוץ המס ומרצים מרשות המיסים , נחל האירוע הצלחה גדולה והכין את יועצי המס להתמודדויות ולאתגרים הצפויים להם בשנה החדשה".

 

 סניף פתח תקווה

יו"ר הסניף יוע"מ רחלי אדיר: "התארחנו בבית מגדל חברה לביטוח, חידדנו נקודות חשובות בכל נושא הפקדות העצמאי והשכיר לקופות השונות, והרצו בפנינו ממשרד פאהן קנה ושות' רו"ח יגאל מנשרוב ויוע"מ עינת מליאר, שציידו אותנו בעצות פרקטיות חשובות ביותר לטובת לקוחותינו רגע לפני תום שנת המס.

בנוסף ערכו חברי הנהלת הסניף פגישה מקצועית עם הנהלת פקיד שומה פ"ת, בניצוחה של מנהלת פקיד שומה רו"ח יעל מירון. העלנו סוגיות שכמובן, וכמו תמיד, קיבלו מענה מקצועי מן השורה הראשונה. אני רוצה בהזדמנות זאת להודותעל שיתוף הפעולה עם רשות המיסים לטובתם של ציבור המייצגים והמיוצגים בין היתר לייעול התהליכים ולהפחתת הבירוקרטיה מול פקיד שומה פ"ת. 

סניף השרון

יו"ר הסניף יוע"מ אתי פנחס מספרת: "התכנסנו ליום עיון בנושא הכנה לסוף שנה, בשיתוף חברת הביטוח מגדל. שמוליק מויני, מנהל פיתוח עסקי מטה פנסיה וגמל בהרצאה על הפקדות פנסיה לסוף שנה, השתלמויות וגמל להשקעה, אורנית מזור מנהלת השיווק וס' מנהלת ביטוח כללי מרחב מרכז על אחריות מקצועית, משרדתי וסייבר, וגיא ארבל מנהל מכירות ריסק ובריאות מחוז מרכז, על בריאות מגדל.

בנוסף, קורס אקסל מתקדמים כולל תרגול ופרקטיקה לחברי סניף השרון מתקיים במכללת אורט הרמלין נתניה, בהנחיית יוע"מ רונית נזרי. הקורס מקיף ביותר וכולל עשרה מפגשים וסך של 40 שעות אקדמאיות".

 

 

 מחוז תל אביב

יו"ר המחוז יוע"מ (משפטן) אייל אלון מעדכן: "כמיטב המסורת, חגיגת סוף שנה ב "סטופה אירועים", בנוכחות נשיא הלשכה ויו"רים של סניפים אחרים, שכללה ארוחה טובה, מינגלינג פאנל מקצועי של מומחי מס לקראת תום שנת הכספים ולקינוח - הופעה של להקת "אוברטון מיוזיק"".

נשלח לכתובת asimor84@gmail.com מהכתובת info@ymas.org.il
שולח: לשכת יועצי מס בישראל
כתובת השולח: החילזון 5 רמת גן
הסרה | עדכון פרטים | דיווח דיוור לא מורשה

רב מסר מערכת דיוור ודפי נחיתה