חדשות זמן גליל מערבי / אוגוסט 2020 /www.westgalil.org.il

לידידי זמן גליל מערבי שלום וברכה, 

אוגוסט הוא חודש של שמחה ואהבה, חופש גדול והנאות לכל המשפחה.
השנה, במקום לטוס לחופשה בחו"ל, "טוסו" אלינו, לגליל המערבי – ותהנו מהנוף הירוק שמקיף אתכם, מחופי ים ציוריים, ממסלולים מגוונים, מאוכל גלילי, מתרבות אותנטית ומשפע של חוויות שהכנו עבורכם – והכל תחת המגבלות המשתנות ובהתאם לתנאים.
בואו לחגוג את אווירת החופש באוויר הפתוח של הגליל המערבי, עם שלל מסלולי טיול שמתאימים לזוגות, חברים ומשפחות, סלי פיקניק מפנקים ואוכל באיסוף אישי ומשלוחים. באוגוסט הקרוב אנחנו מביאים לכם את המסעדות והתוצרת הגלילית לחיק הטבע ויש לנו בשבילכם גם טיפים היכן לעצור ולאכול, אירועי תרבות בגלריות של האמנים הגליליים, סיורים קולינריים, סדנאות בישול ועוד.

לכל משלוחי האוכל והאיסוף העצמי - לחצו כאן
לכל סלי הפיקניק - לחצו כאן
לחנות טעם הגליל כולל מארזים לראש השנה - לחצו כאן

אז למה אתכם מחכים? תעלו צפונה כי זה זמן גליל!

שלכם,

תיירני זמן גליל מערבי - עמותה לקידום התיירות

 

פופ אפ בראנץ' בריוש מפנק בסוד הפלא הקיבוצי - 31.7, 28.8 

בראנץ' מפנק מבית בריוש במתחם "סוד הפלא הקיבוצי" בקיבוץ כפר מסריק. יחד נרים כוס של קאווה כדי להיכנס לאווירה, ונהנה משולחנות עמוסים באוכל משובח היוגש, כמיטב המסורת, בכלי נעמן המקוריים.
לפרטים נוספים >>



 

פעילות שבת חלוציאדה למשפחות בסוד הפלא הקיבוצי בקיבוץ כפר מסריק 1,8,15,22.8

מוזמנים לפעילות חלוציאדה לכל המשפחה שתיקח אתכם למסע בזמן אל הקיבוץ של פעם, אל הצריף של אברמל'ה הסנדלר, אל צלחות הפורצלן של מפעל נעמן המיתולוגי ואל המשחקים והמטעמים של ראשית ימי הקיבוץ.
לפרטים נוספים >>


סיור מיודפת העתיקה ליודפת החדשה בשקיעה הגלילית 3.8 

ד"ר שלי-אן פלג מזמינה אתכם להצטרף אליה לסיור שקיעה בין תל יודפת ליודפת החדשה, ללמוד על אורחות החיים בכפר העתיק, להתרשם מהממצאים של החפירות וליהנות מסעודה בהשראת התפריט של התקופה בקפה יודפת הסמוך.
לפרטים נוספים >>


סעודת ט"ו באב במסעדת לה פמפה 4.8

בלה פמפה שבמצפה הילה חוגגים ט"ו באב עם הרבה אהבה ואתם מוזמנים לאירוע של פעם בשנה, עם בשרים מעושנים הישר מקרש החיתוך, טעימות אלכוהול על חשבון הבית וספיישלים מיוחדים.
לפרטים נוספים >>


ערב קטורת מדליק: שיקויי אהבה באוויר עם הבשמית אילה מוריאל בכליל 4.8

לכבוד ערב ט"ו באב, מוזמנים לחוויה רב-חושית של שיקויי אהבה בסטודיו של הבשמית אילה מוריאל בכליל, ללמוד על הקשר שבין ריח לאהבה.
לפרטים נוספים >>


הרוח והחושך והמים - סיור בין ערביים לט”ו באב עם מורה הדרך עמרי אבידר - 4.8

הצטרפו לסיור בין ערביים רומנטי לכבוד יום האהבה, באזור חוף אכזיב. לעת השקיעה נצא יחד להכיר מקומות מעניינים ומרגשים בקרבת אכזיב, נלגום מעט יין ונטעם גבינות ושוקולד.
לפרטים נוספים >>


סדנת בישול גלילי וארוחת ערב ביקב שטרן - 6.8

הצטרפו לערב של עונג צרוף – סדנת בישול של אוכל גלילי מסורתי מבית גלילEAT, לצד היינות המשובחים של יקב שטרן. מתכון מושלם לערב מהנה.
לפרטים נוספים >>


קלאסי-עכו - טיול לפינות הקסומות של עכו העתיקה - 7,28.8

מורה הדרך עמרי אבידר מזמין אתכם לראות את כל מה שלעכו יש להציע - אולמות האבירים, השוק, הנמל והחומות, החמאם הטורקי, מוזיאון אוצרות בחומה, האומנות של עכו המתחדשת והכי חשוב – הטעימות!
לפרטים נוספים >>


 

לגלות סודות בקירות - סדנת שימור בעכו העתיקה - 6.8 

ד"ר שלי-אן פלג מזמינה אתכם למסע בסמטאות עכו העתיקה ולהצצה אל החצרות האחוריות של מבני העיר ההיסטוריים ללמוד ולהתנסות בשימור הקירות העתיקים בהדרכתו של המשמר סלים עאמר.
לפרטים נוספים >>


סיור טעימות חוויתי בעכו העתיקה – מהתקופה הצלבנית ועד היום – 7.8 

מוזמנים לסיור קולינרי עם מורה הדרך עמרי אבידר שיגרה לכם את כל החושים וישאיר אתכם עם טעם של עוד. סיור בעכו העתיקה במקומות שילמדו אתכם טעמים שלא הכרתם ובעיקר לא ישאירו אתכם רעבים.
לפרטים נוספים >>


 

פתיחת התערוכה של אמן הזכוכית דני קלדרון בגלריית ארט 192 בעכו העתיקה – 7.8

אמן הזכוכית הבינלאומי דני קלדרון מציג את תערוכת "אוספים" בגלריית "ארט 192" בעכו העתיקה ואתם מוזמנים לפתיחת התערוכה. יחד נרים כוסית ונשמע את נקודת המבט האישית של האמן על היצירה ועל מקורות ההשראה שלו. 

לפרטים נוספים >>


 

טיול אל ממתיקי הסוד בחורפיש עם מורת הדרך כרמית ארבל רומבק - 7.8 

מורת הדרך כרמית ארבל מזמינה אתכם לטיול בפינות הנסתרות של הכפר חורפיש - לראות את הנוף, לפגוש את האנשים וללמוד להכין את הכנאפה המקומי.
לפרטים נוספים >>


ימי שישי אצל שולה משתולה 7,14,21,28.8 

"שישולה" - כי ביום שישי כולם אוכלים אצל שולה! שולה משתולה מזמינה אתכם לחצר המוצלת שלה לארוחת צהריים מענגת וכשרה עם מיטב המטעמים הכורדיים.
לפרטים נוספים >>

 

 

על אומנות הברזל וסיור בסמטאות פסוטה עם וליד חורי - 8.8

וליד חורי, אמן ברזל, מזמין אתכם לביקור בגלריה שלו הנמצאת בלב הכפר פסוטה, ולסיור בסמטאות הכפר הנוצרי היפיפה.
לפרטים נוספים >>

 

 

בוצרים ונהנים לכל המשפחה ביקב יפתחאל, אלון הגליל 8-31.8

יקב יפתחאל שבאלון הגליל מזמין אתכם - משפחות וילדים, סבים ונכדים, קבוצות וזוגות לפעילות בציר ענבים ייחודית הכוללת את תהליך הכנת התירוש - מהענב ועד לבקבוק!  
לפרטים נוספים >>

 

בוצרים ונהנים לאור ירח ביקב יפתחאל - 13,20,27.8 

מוזמנים לפעילות לילה ייחודית ביקב יפתחאל באלון הגליל! פעילות בציר ענבים חווייתית ומשפחתית לאור ירח, ממש כמו בוצרים אמיתיים!
לפרטים נוספים >>

 

סדנאות שיבורי עם חסי נוה - 11,12.8 

מוזמנים לסדנת שיבורי בסטודיו של אמנית הטקסטיל חסי נוה בבוסתן הגליל. יומיים נפלאים של בדים וצבע, טכניקות מסורתיות של מניפולציות על בד וצביעה בשכבות.
לפרטים נוספים >>

 

טיול ערב גלילי אל אמן עץ וגבנית עם מורה הדרך דור פינטל - 13.8 

לעת ערב, על ההר הצופה לים, נצא למסע אל סודות הנגרות המסורתית בסדנת מלאכת העץ של האמן תם אטיאס. לאחריו נמשיך לטיול קצר ביער אבירים שיסתיים בטעימת גבינות עזים מקומיות משובחות.
לפרטים נוספים >>

 

למצוא את האור הנכון - טיול צילומים עם איילת בר מאיר אל בעלי מלאכה בתרשיחא - 14.8 

צלמים חובבים ומנוסים - מוזמנים לטיול צילום עם מורת הדרך איילת בר מאיר אל הסיפורים שמאחורי בעלי המלאכה המוכשרים של תרשיחא.
לפרטים נוספים >>

 

על האנשים, הסיפורים והמאכלים הייחודיים - טיול בריחניה עם כרמית ארבל - 14.8 

מורת הדרך כרמית ארבל מזמינה אתכם למסע מיוחד מלא טעימות ומאכלים ייחודיים בכפר הצ'רקסי הקסום ריחניה, במסגרתו נכיר את אנשי המקום והתרבות שמאחוריהם.
לפרטים נוספים >>

 

שיח גלריה נעמן בסוד הפלא הקיבוצי בקיבוץ כפר מסריק - 14.8 

מוזמנים לסוד הפלא הקיבוצי בקיבוץ כפר מסריק להכיר מקרוב את ההיסטוריה של מפעל נעמן האגדי, למפגש עם האנשים שעבדו במפעל, שישתפו אותנו בסיפורים על גאווה גדולה בייצור מקומי של כלים תוצרת כחול לבן.
לפרטים נוספים >>

 

סדנת בורו עם חסי נוה, בוסתן הגליל - 20.8 

הסטודיו של אמנית הטקסטיל חסי נוה מקיים סדנת בורו – טקסטיל ישן ומרופט שאוחה ותוקן, וכולם מוזמנים, גם מתחילים הרוצים ללמוד טכניקות תפירה וגם מנוסים המעוניינים לשלב אסתטיקה חדשה ביצירתם.
לפרטים נוספים >>

 

דרך היין בגליל עם מורה הדרך אמנון גופר, 21.8 

מורה הדרך אמנון גופר ייקח אתכם לחוויה יוצאת דופן בין יקבי בוטיק בגליל, גת עתיקה, בית קפה ומסעדה. יין, גבינות, בירה ואוכל משובח מתובל בסיפורים על הגליל.
לפרטים נוספים >>

 

מפגש פתוח עם אמן הברזל יובל תלם במתת - 21.8 

אמן הברזל יובל תלם פותח את הסדנה והגלריה לקהל הרחב, למתעניינים בתחום הנפחות ולמטיילים הסקרנים להכיר את רזי הנפחות סביב האש הבוערת והסדן.
לפרטים נוספים >>

 

שיח גלריה עם אמן הזכוכית דני קלדרון בגלריית ארט 192 – 21.8 

אמן הזכוכית הבינלאומי דני קלדרון מציג את תערוכת "אוספים" בגלריית "ארט 192" ואתם מוזמנים לשיח גלריה עם האמן שייתן לנו את נקודת המבט האישית שלו על מקורות ההשראה ותהליך היצירה.
לפרטים נוספים >>

 

סדנה זוגית עם אמן הזכוכית דני קלדרון - 21.8 

אמן הזכוכית הבינלאומי דני קלדרון מזמין אתכם לסדנת זוגית רומנטית לעת שקיעה, שתכלול מפגש עם האמן על כוס יין וגבינות, סיור על רצפת הייצור, וסדנה בה כל זוג ייצור פריט ייחודי באינטרפרטציה אישית.
לפרטים נוספים >>

 

סדנה למשפחות עם אמן הזכוכית דני קלדרון - 22.8 

סיור מרתק בסטודיו של אמן הזכוכית הבינלאומי דני קלדרון ולאחריו סדנה חווייתית בה כל אחד ייצור פריט ייחודי אישי ושימושי.
לפרטים נוספים >>

 

סדנת בישול גלילי וארוחת צהריים אותנטית בירכא - 22.8 

זארפת, המארחת של גלילEAT, פותחת את ביתה בכפר הדרוזי ירכא, ומזמינה אתכם לסדנת בישול גלילית, בה תלמדו להכין את מיטב המאכלים הדרוזים המסורתיים.
לפרטים נוספים >>

 

טיול הכולל חוויות, שייט אקסטרים, אומנים ומטעמים יחודיים בעכו העתיקה עם כרמית ארבל - 22.8 

הצטרפו לטיול חוויתי בעכו העתיקה עם מורת הדרך כרמית ארבל, במהלכו נהנה מהיצירה והיצירתיות של העיר, לא רק דרך המראות והריחות, אלא גם דרך הטעמים המתוקים והמלוחים.
לפרטים נוספים >>

 

פיקניק עם פועלים - סיור בחומות עכו העתיקה - 26.8 

ד"ר שלי-אן פלג, מזמינה אתכם לפיקניק עם הפועלים שאחראים לשימור חומות העיר של עכו העתיקה ולסיור באתרי העבודה שהגישה אליהם שמורה רק לאנשי המקצוע. יחד נכיר את ההיסטוריה של החומה ואת האתגרים בשימורה.
לפרטים נוספים >>

 

דבש וניחוח ורדים – טיול לפקיעין עם איילת בר מאיר - 29.8 

מורת הדרך איילת בר מאיר מזמינה אתכם לטיול בפקיעין, בו נפגוש את הדבוראי ג'סאן סאלח ממכוורת עסל אלנור שיחלוק עמנו סיפורי דבש, נלמד על הפקת מי ורדים ושמן ורדים ונשמע סיפורים על נשים מרפאות ופורצות דרך.
לפרטים נוספים >>

חדשות


 

חנות טעם הגליל חוזרת בגדול

החנות שמביאה אליכם את מיטב התוצרת הגלילית עד הבית נפתחת שוב עם מגוון של מוצרים – מאפים מלוחים ופינוקים מתוקים, דבש וממרחים, יין, בירות ואלכוהול, חפצי אמנות, מוצרי קוסמטיקה, ולכבוד ראש השנה – מגוון מארזים חגיגיים מפנקים! אז בואו ליהנות מהתוצרת הגלילית המשובחת, לקנות כחול-לבן ולתמוך בעסקים הקטנים של הגליל!
לאתר החנות >>


 

צאו לפיקניק מפנק ברחבי הגליל

אין כמו לשבת לפיקניק בפינה מוצלת בחיק הטבע, אל מול הנוף הגלילי. מיטב המסעדות, הקונדיטוריות והיקבים של הגליל הכינו עבורכם סלי פיקניק מלאים בכל טוב, ואנחנו הוספנו לזה טיפים לנקודות פיקניק באזור, אז תיכנסו כבר לאוטו ובואו!
לחצו כאן לכל הטיפים וסלי הפיקניקים >>


 

הקולינריה הגלילית מגיעה עד אליכם

אשפי הקולינריה הגלילית מביאים את הטעמים האותנטיים והמנות המיוחדות שלהם עד אליכם.
לרשימת המסעדות ובתי העסק שמשתתפים בחגיגה לחצו כאן >>


 

ה-JNF מביאה את התוצרת הישראלית לארצות הברית

ה-JNF ממשיכה את התמיכה הנדיבה שלה בעסקים הקטנים של ישראל בכלל ושל הגליל בפרט. החנות המקוונת של הקרן האמריקאית מציעה למכירה מגוון של יינות, קוסמטיקה טבעית, תכשיטים וחפצי אמנות. לאתר החנות >>

תיירני החודש זמן גליל מערבי

ד"ר שלי אן פלג

‏
Hands On Heritage


כששלי-אן פלג עלתה לארץ בשנת 1974, ההורים שלה לקחו אותה למצדה. שם היא שמעה בפעם הראשונה על יגאל ידין והמפעל הארכיאולוגי שלו והצהירה שהיא רוצה להיות כמוהו. שם נסללה דרכה לחקר המורשת והארכיאולוגיה....

לדף העסק >>




 

אביטל קרנר רוטנברג

סטודיו AV, סטודיו לעיצוב תעשייתי, קיבוץ רגבה


 

אביטל קרנר רוטנברג, נשואה ואמא ל-2 בנות, היא מעצבת תעשייתית בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון, שהקימה את הסטודיו בנוף ילדותה בקיבוץ רגבה....

לדף העסק >>

 



גסאן סאלח

מרכז מבקרים עסל אלנור,
פקיעין העתיקה


 

גסאן סאלח הוא דבוראי מומחה שלמד וחקר את עולם הדבורים ואף כתב ספר בנושא – "ממלכת הדבורים". מתוך אהבה זו, פתח את מרכז המבקרים "עסל אלנור" שבפקיעין העתיקה...

לדף העסק >>














מתכון החודש

פינת חמד


קוקטייל קייצי מפנק

קוקטייל מרענן באדיבות מסעדת אדלינה.

למתכון המלא >>

מסעדת אדלינה - לדף העסק >>



יער חניתה  

במורדות הרי הגליל, תמצאו פינה יפיפייה ומוצלת שתחזיר אתכם אחורה לימי חומה ומגדל.

לפרטים נוספים >>



אהבתם? שתפו את חבריכם.

  • הצטרפו אלינו ברשת:

  •     
 

עמותת זמן גליל מערבי
רח' סלאח-א-דין
עכו העתיקה

טלפון: 04-6015533
דוא״ל: akko.office@westgalil.org.il
www.westgalil.org.il