{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

חדש בבלוג!

הרעיון ששלח אותי לכלא (ולמה אני לא מתחרט עליו)

למרות שהיו לי לא מעט רעיונות גרועים בחיי, מעטים הרעיונות שהצליחו לשלוח אותי לכלא צבאי.

למעשה, היה בדיוק אחד כזה.

וזה הסיפור על כתבה אחת, האינתיפאדה השנייה, כלא צבאי, טלפון מהרמטכ״ל, מאות תגובות לא צפויות וגם התשובה לשאלה למה אם נדמה לכם שהרעיון שלכם גרוע ושאף אחד בעולם לא יבין אותו יש מצב לא רע בכלל שעליתם על משהו.

והוא אפילו עשוי להיות משהו טוב.

 

לקריאת הפוסט המלא

מבצע מיוחד לשבוע בלבד!

35% הנחה לחברי הניוזלטר בלבד!

המדריך לתכנון ספרים חצה את רף אלף הרוכשים (הוריי!), וזה בדיוק הזמן עבורי לחגוג ולצ׳פר אתכם ועבורכם להצטרף לחגיגה במחיר שווה במיוחד.

עד סוף השבוע הספר היחיד שהספר שלכם צריך - שזמין בפורמט דיגיטלי בלבד וינחת אצלכם בתיבה רגע לאחר ההזמנה - יימכר לחברי הניוזלטר בלבד ב-35% הנחה, וב-79 ש״ח במקום 119 ש״ח.

לקבלת ההנחה שלכם הזינו את קוד הקופון ניוזלטרעומר בשורה המיועדת לכך

לפרטים נוספים ולשלושה פרקים ראשונים חינם!

דברים שנתקלתי בהם השבוע

1. הכתבה המעניינת ביותר שקראתי השבוע (וכנראה גם בחודש האחרון) היא הכתבה המרתקת על ההיסטוריה של קונטרול-אלט-דיליט. המדובר, איך לא, בטעות פטאלית שאיש לא התכוון שהיא תקרה, והעובדה שהיום מדובר באחד מרצפי ההקשות המזוהים ביותר עם ווינדוז היא קומדיה של טעויות ומופת של אנושיות. שווה קריאה אם יש לכם חמש דקות פנויות, והאמת? גם אם אין לכם חמש דקות פנויות.

 

2. אה, וזו כתבה על אשכולית אדומה. ובניגוד למה שהייתם עשויים לחשוב, מדובר בחתיכת פרי ביזארי ומרתק.

 

3. מחקר חדש בדק איך בטהובן כתב את יצירותיו הגדולות ביותר דווקא כשהתחרש לחלוטין. ספוילר למסקנה: אתם צריכים אוזניות מבטלות רעש (ואם אתם קונים, קנו את אלה), שזה דבר שאני אומר לכם כבר שנים. אבל אם אני לא מספיק טוב לכם, אז הנה, עכשיו גם המדע לצידי.

 

4. בנשיונל ג׳אוגרפיק יצאו לחקור למה כל שנה - אבל במיוחד 2020 - מרגישה כמו השנה המחורבנת בהיסטוריה. אם תשאלו אותי זה בגלל שהיא הייתה השנה המחורבנת בהיסטוריה, אבל לרבקה רנר, כנראה הכתבת הטובה ביותר של המגזין המעולה הזה, יש כמה השערות אחרות ששוות לכם לקרוא

 

5. ובמסגרת פינתנו האהובה ״דברים שאפרת אמרה לי לראות בנטפליקס״, השבוע ישבנו לראות את ההיסטוריה של הקללות עם ניקולס קייג׳. פאק, זה אדיר ולגמרי שווה צפייה.

6. ובמסגרת פינתנו החדשה, ״דברים שרענן מראה לי במשרד״, השבוע ישבנו והסתכלנו על האתר הזה, שלוקח אתכם לטיול רגלי סטנדרטי בכל עיר בעולם, במשך יותר משעתיים. אם מתחשק לכם לבזבז את כל היום על משהו שיגרום לכם להרגיש כל כך טוב וכל כך רע ביחד, אני לא מכיר אתר טוב יותר.

כמו תמיד, אתם מאוד מאוד מוזמנים לעקוב אחרי בכל פלטפורמה (הנה, כאן למטה) שבה תמצאו לנכון.

תודה שקראתם, ואם מצאתם איזשהו ערך בניוזלטר הזה אני אשמח מאוד אם תעבירו אותו לחברים או אנשים שיש להם עניין לקנות את הספרים שלי או לכתוב איתי בכותבים סיפור הצלחה Online.

ואם המייל הזה הגיע אליכם בפעם הראשונה ואתם רוצים להצטרף לרשימת התפוצה, כאן עושים את זה.