{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

דברים מעולים שנתקלתי בהם השבוע

1. כבר כתבתי לא מעט על חברת ״פיק דיזיין״, שהן אחת מחברות התיקים המעולות, האיכותיות והמצוינות שאני מכיר, אבל הנה הזדמנות מעולה לכתוב עליהם שוב: אחרי שאמזון עשו את הדבר הזה שהם עושים להרבה חברות והוציאו חיקוי זול ומכוער של התיק שלהם, ב״פיק דיזיין״ לא נשארו חייבים וחשפו אותם בסרטון מעולה ביוטיוב. אני באופן אישי לא זוכר מקרה שבו חברה עצמאית יצאה בגלוי נגד אמזון, והאמת היא שהגיע הזמן שמישהו יעשה את זה כבר, ויעשה את זה ככה.

 

2. נמצא המקום הראשון שאני נוסע אליו ברגע שפותחים את השמיים, יהיה לי מספיק כסף, הילדים שלי יוכלו לשמור על עצמם וכל הקטע הזה עם הקורונה ייגמר: פארק סופר מריו החדש שנפתח השבוע ביפן. לפחות יש משהו טוב לחכות לו. גם זה משהו.

 

3. קצת ישן, אבל אני לא הכרתי, אז אולי גם אתם לא: אלטון ג׳ון אותגר להלחין חוברת הדרכה של תנור חדש. זו התוצאה.

 

4. קייט מרפי מרגיעה: זה לא רק אתם, כולנו מוזרים חברתית עכשיו. כתבה מעולה, אם יש לכם זמן. וגם אם אין לכם, האמת.

 

5. גיה קורלס יצאה לברר עם בכירי הרקדנים מה קרה אחרי שנה שבה אי אפשר לרקוד בלט. התוצאה היא כתבה מעולה, ומסמך חברתי ותרבותי מעולה לא פחות.

6. ריאן הולידיי פרסם בבלוג שלו את רשימת 100 החוקים לחיים טובים יותר. בטוח שגם אתם תוכלו למצוא שם איזה שלושה - ארבעה רעיונות שימושיים.

מקום אחרון בהחלט ל״אינעל הבוק״

אם אתם תקועים עם הספר שלכם, אם לא עובר יום שאתם מבטיחים לעצמכם שהפעם אתם לוקחים את זה ברצינות ובכל זאת זה לא קורה, אם בכל פעם שאתם מתיישבים מול המחשב אתם מסננים בשקט ״אינעל הבוק״ - נדמה לי שאני לא צריך לשכנע אתכם שהמועדון הזה הוא בשבילכם.

נותר עוד מקום אחד אחרון בהחלט לחודשים הקרובים, ולאחר מכן ניתן יהיה להיכנס לרשימת ההמתנה. שימו לב: ההרשמה מיועדת לבוגרי סדנאות הכתיבה ״לכתוב את עצמי״, ״כותבים סיפור הצלחה״ ו״האקדמיה לתכנון ספרים״ בלבד.

לפרטים המלאים ולהרשמה, לחצו כאן

חדש בבלוג!

שבע השאלות שכל יוצר צריך לענות עליהן אחרי השנה הזאת (ובכלל)

הניו יורק טיימס יצא בפרוייקט מקסים ויוצא דופן ושאל 75 אמנים מכל הסוגים, המינים והז׳אנרים שבע שאלות זהות שמנסות לסכם את השנה הזאת.

ובואו נגיד את זה ככה: מסתבר שאני לא היחיד שהייתה לו שנה ממש מחורבנת.

מעבר לעובדה שזה פרוייקט מהמם וחשוב, היו שם כמה שאלות מעניינות מאוד שחשבתי שכל אחד - כולל אני! - צריך לענות עליהן. אז הנה השאלות שכדאי שתשאלו גם את עצמכם, הפרוייקט, ואפילו, על הדרך, רשימת כל היוצרים שאני עוקב אחריהם ביוטיוב.

לקריאת הפוסט

כמו תמיד, אתם מאוד מאוד מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק שלי אם יש לכם עניין בדעותי הפוליטיות והחברתיות (ולפעמים סתם קיטורים רנדומליים), באינסטגרם שלי אם יש לכם עניין בצילומים שלי וברגעים קטנים של מאחורי הקלעים, בערוץ היוטיוב שלי שיתחיל לפעול מהחודש הבא אם מתחשק לכם ללמוד על כתיבה או להצטרף לרשימת התפוצה שבה תקבלו את כל הדברים שקראתי כל שבוע, וגם עדכונים על מבצעים ועל הפוסטים החדשים בבלוג.

תודה שקראתם, ואם מצאתם איזשהו ערך בניוזלטר הזה אני אשמח מאוד אם תעבירו אותו לחברים או אנשים שיהנו ממנו, איש להם עניין לקנות את הספרים שלי או לכתוב איתי בכותבים סיפור הצלחה.

ואם המייל הזה הגיע אליכם בפעם הראשונה ואתם רוצים להצטרף לרשימת התפוצה, כאן עושים את זה.