{{preheader}}

יום שישי | 24.9.2021

בתחילת השבוע

בתחילת השבוע הספקתי עוד לפני חג הסוכות, לפגוש גם את יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון וגם את ח"כ רם שפע, יו"ר סיעת העבודה. עם מיכאל ביטון וצוות ועדת הכלכלה סיירתי במטע הבננות הנהדר של נחל עוז. דנו באתגרים הרבים של החקלאות וברפורמה שנמצאת עכשיו בדיונים בכנסת. עם ח"כ שפע יצאתי לסיור בשער הנגב סביב התוכניות הרבות שלנו לעתיד הקרוב והרחוק. גם בפני ח"כ ביטון וגם בפני ח"כ שפע העליתי את נושא העדיפות הלאומית וביקשתי את התגייסותם במאבק שלנו להחזיר את ברור חיל ודורות למפת העדיפות הלאומית כמה שיותר מהר. האבסורד בהוצאת שני ישובים אלו ממפת העדיפות הלאומית הוא גדול וזועק לשמים. לשמחתי הרבה גם ח"כ ביטון וגם ח"כ שפע הסכימו איתי והתחייבו לסייע לנו בנושא. אני מקווה שבקרוב אוכל לעדכן בהתפתחויות חדשות. פגישות אלו מצטרפות לפגישות נוספות וחשובות מהתקופה האחרונה- פגישה עם נציגי משרד כלכלה בנושא קידום מרכז החדשנות שלנו ופגישה עם שרת העליה והקליטה פנינה טמנו שאטה, יחד בחנו שיתופי פעולה עתידיים באיבים. אני מודה ליו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון ולח"כ רם שפע על הביקור החם, על ההקשבה והרצון הגדול לסייע לנו באתגרים העומדים בפנינו.

הדולפינים חוזרים!

השבוע פתחנו באופן רשמי את ההרשמה לתוכנית הדולפינים המחודשת. השנה החלטנו לחדש את המסורת הידועה של המועצה ולצאת בתוכנית עשירה במיוחד שמאפשרת למי שבוחר בכך, לקחת חלק בעיצוב העתיד של קהילת שער הנגב. אני מזמין את כל מי שמחזיק ברעיון, יוזמה או חלום שיכול לשנות את המציאות בקהילות שער הנגב, להגיש מועמדות. המועצה תדאג לתוכנית הכשרה מקצועית כמו גם סביבה תומכת וקרקע פוריה להפיכת החלום למציאות. התוכנית שנבנתה במיוחד לתושבי שער הנגב, כוללת 14 מפגשי הדרכה קבוצתיים, מנטור אישי וקבוצתי, חיבור לגורמים או שותפים פוטנציאלים ועוד. פרויקטים רבים ומכוננים התחילו בתוך תכנית הדולפינים במהלך השנים- יוזמות מובילות בתוך הישובים כמו לדוגמה הטלויזיה החברתית של שער הנגב. אני מזמין אתכם להירשם לתוכנית. יחד נקים סיירת יזמות חברתית וקהילתית שתפעל לחיזוק והמשך הצמיחה של קהילת שער הנגב כולה. אשמח לפגוש אתכם.

להרשמה לחצו כאן

לסיום

את השבוע האחרון הקדשנו כולנו למשפחה וחברים. גם אני ניצלתי את חג הסוכות כדי לנוח, לצבור כוחות מחודשים, לבלות זמן עם המשפחה ועם הקהילה יחד. נצלו גם אתם את הימים הקרובים למנוחה וחידוש כוחות. נצלו את מזג האויר היפה כדי לטייל באזור היפיפיה שלנו. שמרו על בריאותכם ובריאות משפחותיכם וחזרו אלינו אחרי החג, שמחים ובריאים. המועצה אמנם בהדממה במהלך חול המועד סוכות אבל העשייה שלנו ממשיכה כל הזמן. חג שמח!

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

מועצה אזורית שער הנגב

אירועי חודש ספטמבר במועצה