Newsmail
גליון חודש ינואר 2014
 
טיפים חמים 
איך לחפש בגוגל? 

 



 

 

 

 

אחת התוצאות המפתיעות ברשימת החיפושים המובילים לשנת 2013 הייתה בקטגוריית שאלות ה"איך" וליתר דיוק הביטוי "איך לחפש בגוגל?". כולנו יודעים לחפש בGoogle אבל לא בטוח שאנו יודעים איך לחפש בצורה נכונה. אם יש לך אתר אינטרנט, כדאי מאוד שתדע איך הלקוחות שלך פועלים, איך הם חושבים ובמילים אחרות איך הם מחפשים בגוגל? ברגע שתדע זאת, אנו ממליצים לך להיות זה שמופיע בראש התוצאות כדי שהם יוכלו להגיע אלייך במקום למתחרים שלך. אספנו עבורך מספר טיפים מועילים שיסייעו לך למקד את תוצאות החיפוש ולהגיע למקסימום לקוחות שמחפשים אותך.

 קרא עוד >

רוצה לדעת איך הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים בתחום שלך? לחץ כאן וקבל ניתוח אתר ומחקר מתחרים מקיף חינם ללא עלות!  

 
טיפים מ-Google

מה חיפשנו ב- Google ב2013?

גוגל פרסמה לאחרונה את מדד הZeitgeist (רוח הזמן) שמסכם את הביטויים המחופשים ביותר בשנה האחרונה. אז מה היו החיפושים המובילים בישראל ב- 2013?

מה שהעסיק את הישראלים בשנה האחרונה הם תוכניות ריאליטי, שמות של סלבס, פוליטיקאים, שאלות נפוצות במיוחד בקטגוריות ה"איך" כמו "איך מצביעים בבחירות" או "איך נדבקים בפוליו" ומכשירים סלולאריים חדשים כמו "אייפון c5". 

ומה העסיק את העולם? צפו בסרטון הבא

מתכון להצלחה 

מעוניין בחופשת סקי או מתכנן חופשת קיץ?  

מתכון החודש שייך לפינגווין שירותי תיירות www.pingwin.co.il    

פינגווין שירותי תיירות הינה חברת תיירות המתמחה בשיווק סיטונאי וקמעונאי של חבילות סקי לכל היעדים המובילים, במתכונת של דירות, מלונות ומועדונים על בסיס הכל כלול לכל תקציב ולכל אופי. בנוסף, פועלת החברה גם בתחום תיירות הקיץ ליעדים ייחודיים כמו כפרי נופש באוסטריה, היער שחור, וילות פרטיות באיי יוון, אנדורה וספרד, קרוזים ועוד. כמו כן עוסקת החברה גם בביצוע של טיולי תמריץ וקבוצות.

קהל הלקוחות: 

  • משפחות היוצאות לחופשות סקי בעיקר בחגים ובחופשים
  • קהל צעיר בגילאי 20-45
  • קהל מבוסס
  • סוכני נסיעות
  • חברות וארגונים

 חומרים:

  •  
    בחירת מוצרי תיירות איכותיים מבודלים ככל האפשר משאר השוק. 
  •  
    הקניית ערכים מוספים ללקוח במסגרת החבילה.  
  •  
    צוות עובדים מקצועי ושירותי.  
  •  
    הפיכת ההזמנה עבור הלקוח לידידותית וקלה באמצעות אתר האינטרנט.
     
  • אופן ההכנה: ענף התיירות עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, הלקוח הישראלי נחשף לאין ספור אפשרויות ויעדים ולכן דרישותיו לשירות ואיכות גברו. דמיינו אותנו היום עושים צעד ללא האבא הגדול - האינטרנט והאח גוגל, בלתי נתפס כיצד הסתדרנו פעם. זה בדיוק מה שכל לקוח וגם אנחנו עושים, הכל חשוף לכולם, תמונת, מחירים ומידע. בדיוק בנקודה הזאת פינגווין שירותי תיירות משתלבת, באמצעות אתר אינטרנט מתקדם טכנולוגית וייחודי בענף התיירות. אנחנו רוצים שהלקוח שלנו יהיה סקרן, רעב לשירות, צמא לחבילות סקי אטרקטיביות בחורף וחבילות נופש מעניינות בקיץ. המתכון שלנו להצלחה כולל שיווק, פרסום ויח"צ באמצעות אד אקטיב בגוגל אורגני וגוגל ads. ובנוסף קמפיין פרסומי בפייסבוק, שיווק "מפה לאוזן" וכתבות תוכן: אינטרנט, כתבות ופרינט. 
  • פינגווין מציעה חבילות סקי שמתאימות לכל אופי לכל תקציב!

    כל מה שנותר לך זה להקליק לאתר של פינגווין ולהזמין את החופשה הבאה שלך!

     

---------------------------------------------------------------------

גם לך יש מתכון מנצח?
רוצה לשתף אותנו ולהיחשף בפני בעלי עסקים נוספים? נשמח לעזור לך


אנחנו מזמינים אותך לשלוח לנו את הסיפור של העסק שלך (פיסקה אחת/שתיים) + לוגו למייל: newsletter@adactive.co.il או צור קשר בטלפון: 072-2200451 ואנו נפרסם אותו בניוזלטר הבא שלנו.
 
* הפנייה בדיוור זה נעשתה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. 

גולשים יקרים,

adactive מובילה מזה שמונה שנים את תחום השיווק והקידום באינטרנט. הניסיון, המקצועיות והכלים שפיתחנו במהלך השנים הם שעושים את ההבדל.

מיומה ה-1, אדאקטיב חרטה על דגלה את ערך המצוינות, המקצועיות והחדשנות ושמה לה למטרה להעצים את הלקוחות ולהיות תמיד ראשונים - אחרי הכל, ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. 

ההגעה לתוצאות גבוהות היא בראש מעיינינו, לשם כך, פיתחנו כלים טכנולוגיים כגון רשת אתרים עשירה חזקה ואיכותית המאפשרת לנו לקדם אתכם לתוצאות הכי חמות ברשת, כמו כן מערכת הקידום והדוחות המתקדמת המאפשרת לך להיות מעודכן בכל תהליכי הקידום והפרסום שלך ברשת.

עם זאת, הכלי החכם ביותר שלנו שמביא את התוצאות הטובות ביותר הוא התלכיד האנושי שבנינו. מהמהנדסים, האופטימייזרים, המפתחים, מקדמי האתרים, מנתחי תנועת הגולשים, מנהלי הלקוחות, היועצים וצוות מוסמכי הפרסום בגוגל. כולי תקווה שאתם חשים בכך.

אני מתחייב להמשיך ולפעול למען העסק שלך והגעתו לגבהים חדשים.

מאחל לך קריאה מהנה וחודש מוצלח.

בברכה,
שלומי משולם,
מנכ"ל adactive
אם הנכם מעוניינים לקבל תשובות על שאלותיכם, מעוניינים להרחיב את ידיעותכם בנושאי פרסום וקידום ברשת או לחילופין מעוניינים לשתף את כולנו בחדשות או טיפים משלכם, אנא פנו כאן ונשמח לשלב את בקשותיכם בניוז מיילים הבאים.
להתראות בניוזמייל הבא...
אדאקטיב adactive.co.il | הכתובת haktovet.co.il | אדמובייל admobile.co.il