{{preheader}}

יום שישי | 31.12.2021

על רקע האירועים האחרונים בבית החינוך שלנו, החלטתי לקיים מפגשים עם הורי שער הנגב ביישובים. יחד איתי מוזמנים למפגשים גם מנהל אגף החינוך, צוות ההנהלה של התיכון, נציגי משרד החינוך, פורום הורים ופורום התלמידים. אמש התקיים המפגש הראשון עם הורי הישובים רוחמה, דורות וגבים. למפגש הגיעו הורים רבים- דואגים וכועסים, שביקשו להשמיע את זעקתם ולשמוע על הצעדים שלנו להבראת המערכת בטווח המיידי, הטווח הקצר והטווח הארוך.

זאת לא היתה שיחה פשוטה, אך לצערי אנחנו לא במצב פשוט. אני מבקש בשלב זה להניח את המקרה הנוכחי בצד ולדבר על בית החינוך שלנו- לב הקהילה. אין עוררין שמשהו לא טוב קורה פה כבר הרבה שנים, ערכית ופדגוגית. בשנה האחרונה השקענו רבות בתהליך אסטרטגי מקיף בחינוך ובבניית תוכניות מוגנות אך רצף האירועים האחרונים ובשיאם הפרשה שעומדת כרגע על הפרק, היו לנו כקריאת השכמה לזירוז תהליכים, העמקתם והפיכת חלקם לעובדה בשטח כבר ממחר בבוקר.

הקשבתי לכל הורה שביקש להשמיע את קולו. אעשה הכל, על מנת לשנות את המציאות, בשיתוף כל הגורמים המעורבים – משרד החינוך, צוותי בית החינוך, נציגות ההורים והנוער על מנת להפעיל תוכנית שתשנה את המציאות של הילדים שלנו בבית החינוך.

אני מודה לכל הורי רוחמה, דורות וגבים על שהגיעו לפגישה ומזמין את הורי שאר ישובי שער הנגב להגיע לפגישה המיועדת לישוב שלכם.

למועדי הפגישות הבאות לחצו כאן

לקראת הסילבסטר

הערב נחגוג את סיום השנה האזרחית במסיבות סילבסטר. גם בני הנוער שלנו יצאו לחגוג. במהלך הערב והלילה יתקיימו סיורים של המתמי"ד בשטחי המועצה על מנת למנוע אירועי קיצון של בני נוער. ביומיים האחרונים הוציאה מחלקת החינוך החברתי שלנו מסמך עם טיפים והנחיות במיוחד לערב הסילבסטר- הן להורים והן לילדים, שנכתב בשיתוף גורמי המקצוע במועצה. אני מזמין את כולם להיעזר בו על מנת לשמור על הילדים שלנו בטוחים ובריאים במהלך סוף השבוע הקרוב.

ניתן לקרוא את המסמך כאן

לסיום

לקראת שנת 2022 וכחלק מתהליך שיפור השירות לתושב, התחדשנו בשירות הנפקת אישור תושב מקוון. בסיום תהליך קצר מאוד, ניתן לקבל את אישור התושב לשנת 2022 אליכם למייל. מדובר בשדרוג משמעותי של התהליך ואני מזמין את כולם להשתמש בשירות החדש ומצויין שלנו.

להנפקת אישור תושב לחצו כאן

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

מועצה אזורית שער הנגב

אירועי חודש דצמבר במועצה