Newsmail
גליון חודש פברואר 2014
 
טיפים חמים 
רימרקטינג (Remarketing) - שיווק מחדש 

שמת לב שיש מודעות ובאנרים שפשוט רודפים אחרייך? תכיר את אמצעי הפרסום החדש של גוגל – Remarketing (שיווק מחדש) שכדאי לכל עסק לעשות בו שימוש!

 

הידעת? 97% מהגולשים שמגיעים לאתר שלך לא משאירים פרטים! לא חבל לך "להפסיד" אותם? באמצעות רימרקטינג תוכל "לרדוף" אחר אותם לקוחות שביקרו באתר שלך ולהציג בפניהם מודעות הקשורות במוצר בו התעניינו. אם אתה מעוניין להגדיל את כמות המכירות מהאתר שלך או ליצור מודעות לעסק שלך - רימרקטינג זה אחד הכלים החזקים ביותר שקיימים היום למשווקים באינטרנט. 

איך מתחילים בקמפיין רימרקטינג? מה העלות? מה התועלת ומה יתרונות הפרסום באמצעות הטכנולוגיה החדשה שכולם מדברים עליה?

לייעוץ חינם וניהול קמפיין רימרקטינג מקצועי ע"י מומחה Adwords לחץ כאן

 קרא עוד >

 
טיפים מ-Google

Google Now - העוזרת האישית שלך בגוגל!

אם יש לך סמארטפון תומך אנדרואיד בגירסא 4.1 ומעלה אתה בטח כבר מכיר את Google Now. מדובר באחד החידושים המוצלחים ביותר של גוגל השנה שמציע למשתמש מידע בהתאמה אישית.

"גוגל עכשיו" מזהה את מיקומך ומאפשרת לך לקבל מידע עדכני על הסביבה שלך, מזג האוויר, דיווחי תנועה על האזור אליו אתה נוסע וזיהוי של הבית והעבודה לפי היסטוריית המיקומים שלך. כמו כן אם הנך בחו"ל תוכל לקבל מידע על שערי חליפין של המטבע המקומי, נקודות עניין מקומיות, תרגום של מילים בשפה המקומית ואף את שעון ישראל.

מאחר ו - Google Now מסונכרן לדפדפן כרום ולתיבת הג'ימייל שלך, הוא מזהה גם את היסטוריית הגלישה ומציע לך אתרים בתחומי העניין שלך, מעקב אחר תוצאות ספורט או מניות. בנוסף, תוכל לקבל תזכורות לכל הפגישות הצפויות לך. 

גוגל יודע עלייך פשוט הכל, אבל אם תשאל אותנו ככל שתשתמש בזה יותר תגלה שהכלי החכם הזה מאוד יעיל ויכול לעזור לך לקבל את כל המידע שחשוב לך בקלות נטולת מאמץ. לכן, אם עדיין לא התחלת להשתמש בכלי הזה אנו ממליצים לך בחום להתחיל - הוא נפלא!

 

מתכון להצלחה 

מתכון החודש שייך לאקסטרים די פי איי - דפוס דיגיטלי בפורמט רחב

 www.x-dpi.com     

אקסטרים די פי אי הינה חברה המתמחה בהפקת דפוס דיגיטלי לשילוט בפורמט רחב.
ברשות החברה ציוד ומכונות דפוס מתקדמות המאפשרות הפקת מוצרי מיתוג והדפסה לשילוט על מגוון עצום של חומרים. שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, ניסיון נרכש וצוות צעיר ונמרץ מאפשרים לנו לתת מענה מהיר ואיכותי ללא פשרות ולהתמודד עם דרישות השוק.
בתחומי בית הדפוס מתבצעת הפקת הדפוס ורוב עבודות הגימור מתחילתן עד סופן ללא קבלני משנה
כך שלכל אורך התהליך נשמרת איכות המוצר ועמידה בזמני עבודה קצרים. את השירותים אנו מציעים בכיסוי ארצי, כולל שירותי הובלה והתקנה באתר הלקוח.

 חומרים:

  •  
    טכנולוגיות מתקדמות
  •  
    מענה מהיר ומקצועי
  •  
    ניסיון נרכש 
  •  
    צוות צעיר
  • אופן ההכנה:
  • נגישות פרסומית לכל הלקוחות המחפשים בית דפוס מקצועי. בנינו אתר בחברת אדאקטיב ואנו משקיעים באפיקי פרסום כמו Google Awords וקידום אורגני אשר מצליחים למנף את העסק ולהביא תוצאות בשטח. הגדלנו את כמות הכניסות בתנועה האורגנית ב- 430%, וכן שיפרנו את ההמרות שלנו ב72%! למעשה אנחנו משלמים פחות ומקבלים הרבה יותר!

     

     

---------------------------------------------------------------------

גם לך יש מתכון מנצח?
רוצה לשתף אותנו ולהיחשף בפני בעלי עסקים נוספים? נשמח לעזור לך


אנחנו מזמינים אותך לשלוח לנו את הסיפור של העסק שלך (פיסקה אחת/שתיים) + לוגו למייל: newsletter@adactive.co.il או צור קשר בטלפון: 072-2200451 ואנו נפרסם אותו בניוזלטר הבא שלנו.
 
* הפנייה בדיוור זה נעשתה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. 

גולשים יקרים,

adactive מובילה מזה שמונה שנים את תחום השיווק והקידום באינטרנט. הניסיון, המקצועיות והכלים שפיתחנו במהלך השנים הם שעושים את ההבדל.

מיומה ה-1, אדאקטיב חרטה על דגלה את ערך המצוינות, המקצועיות והחדשנות ושמה לה למטרה להעצים את הלקוחות ולהיות תמיד ראשונים - אחרי הכל, ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. 

ההגעה לתוצאות גבוהות היא בראש מעיינינו, לשם כך, פיתחנו כלים טכנולוגיים כגון רשת אתרים עשירה חזקה ואיכותית המאפשרת לנו לקדם אתכם לתוצאות הכי חמות ברשת, כמו כן מערכת הקידום והדוחות המתקדמת המאפשרת לך להיות מעודכן בכל תהליכי הקידום והפרסום שלך ברשת.

עם זאת, הכלי החכם ביותר שלנו שמביא את התוצאות הטובות ביותר הוא התלכיד האנושי שבנינו. מהמהנדסים, האופטימייזרים, המפתחים, מקדמי האתרים, מנתחי תנועת הגולשים, מנהלי הלקוחות, היועצים וצוות מוסמכי הפרסום בגוגל. כולי תקווה שאתם חשים בכך.

אני מתחייב להמשיך ולפעול למען העסק שלך והגעתו לגבהים חדשים.

מאחל לך קריאה מהנה וחודש מוצלח.

בברכה,
שלומי משולם,
מנכ"ל adactive
אם הנכם מעוניינים לקבל תשובות על שאלותיכם, מעוניינים להרחיב את ידיעותכם בנושאי פרסום וקידום ברשת או לחילופין מעוניינים לשתף את כולנו בחדשות או טיפים משלכם, אנא פנו כאן ונשמח לשלב את בקשותיכם בניוז מיילים הבאים.
להתראות בניוזמייל הבא...
אדאקטיב adactive.co.il | הכתובת haktovet.co.il | אדמובייל admobile.co.il