{{preheader}}

יום שישי | 8.4.2022

יצירה זה מדבק

ביום רביעי השבוע זכיתי לקחת חלק בערב יוצרים בבית החינוך שלנו. היוזמה של הערב יוצרים התחילה בעקבות תרומה משמעותית של משפחת ויטרבי – שותפת אמת של שער הנגב מהקהילה היהודית בסן דייגו. הערב לזכרו של אלכסנדר ויטרבי שנפטר בשנת 2011.
היה מרגש ומשמח בצורה בלתי רגילה להשתתף בערב – לאחר שנתיים שהוא לא התקיים בגלל מגיפת הקורונה. הערב מהווה נקודה שיא בתהליך יצירה של 24 שעות בהן תלמידי מגמות האומנויות בבית החינוך יוצאים ממרחבי העבודה והכיתות ומציגים את היצירות שלהם לקהילה. הנושא שהתלמידים בחרו השנה הוא 'מדבק' ואכן ההתלהבות וחדוות היצירה של התלמידים הייתה מדבקת שמחתי לראות את חצרות בית החינוך מתמלאות ברבים מקהילת שער הנגב – בני נוער, הורים ותושבים מהאזור.

צילום: עדי הרץ

ממשיכים להתחדש

השבוע סיימנו פרויקט נוסף בבית הספר אלונים – מגרש משחקים ופעילות בטיחותי ומוצל בחצר בית הספר. המגרש מצטרף למתקנים נוספים שהקמנו השנה בבית הספר 'קשת' לטובת ילדי בתי הספר היסודיים. בימים אלו אנו גם מקדמים במרץ את פיתוח החצרות במתחם בית ספר קשת עם סיום בנייתו של המבנה האחרון בשבועות הקרובים. אני מבקש להודות לכל מי שלוקח חלק בפרויקטים החשובים האלו – אגף החינוך, האגף המוניציפאלי, מחלקת ההנדסה והחברה לפיתוח שער הנגב.

זה רק ספורט

איזה שבוע ספורטיבי היה לנו. אתמול בערב קיימנו את מירוץ שער הנגב-שדרות. היה משמח לראות מאות רצים ורצות משער הנגב שרצו במסלולים בשדרות, בקרית החינוך ופארק ספירים.
בנוסף חגגנו גם את הניצחון של הפועל 'החומוס של הטחינה' שער הנגב על מועדון הכדורסל שדרות. הניצחון מקרב את הקבוצה לזכייה באליפות.
בתחילת השבוע חגגנו את זכיית קבוצת הבוגרות של שער הנגב באליפות הליגה הארצית בכדורעף ואת ההישג של נבחרת הכדורסל שלנו בכיתות י' – יב' שזכו במקום הראשון בטורניר בתי הספר במרחב ההתיישבותי.
כל הכבוד לכל הספורטאים והספורטאיות שלנו, למאמנים ולמאמנות, לקהילה שמגיעה לעודד וכמובן למנהלת מחלקת הספורט שלנו – דפנה סיבוני-ששון.
יישר כוח !

זה הכל אנשים

אתמול נפגשנו יחד כל עובדי המועצה והעמותות לטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. יחד חגגנו את בוא האביב שמסמל גם התחדשות וצמיחה. תנופת ההתחדשות והצמיחה המורגשת בשער הנגב מתאפשרת בזכות עבודת צוות ואנשים נפלאים שחולמים ועושים. בטקס אתמול עצרנו לרגע להגיד תודה ולהביע הערכה לעובדים המצטיינים שלנו – לבנת עציץ מנהלת המחלקה לגיל הרך, אדוארד איפראימוב ממחלקת האחזקה. בנוסף הענקנו תעודות הערכה לעו"ס נעמי רסיס טל מהאגף לשירותים חברתיים, סלעית קהלני-אלפסי ממחלקת התחבורה, כוכי פנקר ממחלקת משאבי אנוש ועדי מאירי דוברת המועצה. תודה למנהלת אגף משאבי אנוש על ההובלה החשובה של ההון האנושי וכמובן תודה לכל העובדות והעובדים – הפנים מאחורי העשייה הגדולה והשותפים החשובים שלי לחזון.

חג שמח ובטוח

השבוע השתתפתי בכנס של הרבש"צים שלנו בהובלת מחלקת הביטחון וקב"ט המועצה – אייל חג'בי. מרגש לראות את העשייה, המעורבות והנכונות של כל מי שעובד כל השנה כדי לדאוג לביטחון הקהילות שלנו ביישובים. בכנס נפגשנו גם עם מפקד משטרת שדרות שעדכן, בין היתר, על הפעילות היזומה של משטרת התנועה להגביר את האכיפה באזור וביישובים על מנת להבטיח את שלומם של משתמשי הדרך. בסיום הכנס הרמנו כוסית ואיחלנו שנה בטוחה.
השבוע גם נפגשתי עם מתנדבי מתמי"ד שלנו להרמת כוסית, כל כך משמח לראות את רוח ההתנדבות שמאפיינת את הקהילה שלנו.
שיהיה לכולנו חג שמח ובטוח.

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

מועצה אזורית שער הנגב

אירועי חודש מרץ במועצה