{{preheader}}

יום שישי | 9.9.2022

קרוב רחוק

את הסיכום השבוע אני כותב ממלבורן אוסטרליה. כפי שעדכנתי בשבוע שעבר – אני נמצא פה כחלק מקמפיין משותף של המועצה ו JNF אוסטרליה לגיוס כספים לפרויקט הגנים הממוגנים. הכסף שאנו מגייסים בעזרת החברים היקרים שלנו באוסטרליה יסייע לנו להגדיל את הגנים וליצור חצר פעילות מזמינה ובטוחה.

מלבד ההשתתפות באירועים המרכזיים בהם ישנם מאות משתתפים שבאים לשמוע על שער הנגב והחיים בעוטף עזה, במהלך שהותי כאן אני נפגש עם עשרות מובילים בקהילות היהודיות באוסטרליה. בפגישות האלו יהל בן אריס, עילית פז ואני משתפים אותם בסיפור המיוחד שלנו – סיפור של צמיחה וגאווה עם כל המורכבות הביטחונית שמלווה אותנו בעשרים השנים האחרונות. אני מספר על האופן בו הכפלנו את מספר התושבים בעשור האחרון, על מאות המשפחות החדשות שממתינות לקליטה ליישובים, על יצירת מקומות תעסוקה איכותית בחברות סטארטאפ במסגרת החממה בחמש השנים האחרונות, על חיי הקהילה העשירים בתרבות ופנאי, על דור הציער והערכי שגדל כאן והשיגו ובעיקר – על הקהילה המדהימה והחוסן הקהילתי והאישי שכל כך מייחד אותנו.

מחמם את הלב לראות את הדאגה, המעורבות ותחושת השותפות של הקהילה היקרה שאמנם יושבת אלפי קילומטרים מאיתנו אך בליבם הם איתנו כל הזמן.

קהילה יוצרת

ביום חמישי הקרוב נקיים יריד אומנים מקומיים של שער הנגב. ביריד נקבל הזדמנות מעולה להיחשף ליוצרים המוכשרים שלנו, שהם חלק ממה שהופך את הקהילה שלנו לכל כך מיוחד, בנוסף לעובדה שנוכל לתמוך ביצירה מקומית ולהתחדש במתנות שוות ומקוריות לחגים – שהם גם ממש כבר כאן! הוספנו גם מופע מקפיץ מלא באנרגיות עם הבלקן ביט בוקס.

אני רואה חשיבות רבה בכלכלה מקומית כמנוע צמיחה של מרחב ולכן נמשיך לצור ולחזק את העסקים המקומיים שלנו ביחד עם אירועים תרבותיים. אני רוצה להודות למחלקת תרבות שהובילה בבניה והפקה של האירוע בשיתוף עם קהילת העסקים של שער הנגב ומרכז צעירים.


מחכה לראותכם שם!


לינק לאירוע: https://bit.ly/Balkan_SNG

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

מועצה אזורית שער הנגב

אירועי חודש ספטמבר במועצה

,