{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

חברי לשכה יקרים, יועצי ויועצות מס

בשבועות האחרונים נתקלתי ב-2 מקרים בהם יועצי מס שאינם מבוטחים בביטוח האחריות המקצועית של מגדל, פנו ללשכה לסיוע עקב בעיות שצצו מול לקוחות.
במקרה אחד, מייצג אחר "שיכנע" את הלקוח לעבור אליו ולהקליד את כל הנהלת החשבונות מחדש. ביטוחי אחריות מקצועית מתחרים לא מכסים את העניין (בניגוד לביטוח האחריות המקצועית של מגדל). במקרה כזה הלשכה אינה יכולה לסייע! כיוון שאין מנגנון בוררות בפוליסות מתחרות. מנגנון הבוררות הינו ייחודי אך ורק לביטוח האחריות המקצועית של מגדל!

במקרה שני, לקוח שתבע את חב' הביטוח עבור שכ"ט" בגין החזרי מענקי קורונה כאשר שכר עו"ד שייצג אותו בועדת הערעורים. גם כאן, שכר הטרחה אינו מכוסה והלקוח "טוען" שיועץ המס התרשל. חשוב להזכיר ולציין, לפני סוף שנת המס שאנו יכולים לסייע בתביעות רשלנות רק כאשר מדובר בפוליסת ביטוח האחריות המקצועית של מגדל שבהסדר עם הלשכה.

אנא עשו חושבים היטב עם עצמכם, לפני חידוש הפוליסה בשנת 2023.

בברכה,
שחר שאבי, יוע"מ, עו"ד,
ראש חטיבת פיתוח משאבים

 

עדיין לא חבר לשכה? לחץ כאן לקבלת פרטים והצטרפות