,
שלום רב


השנה מתקרבת לסיומה. במהלכה עברנו תהליכים חברתיים, מיתון, מכות קשות לערוצי התקשורת, מלחמה, מחירי החלב ירדו, מחירי החלב עלו, מהפכות בסלולר ושינוי מפת שוק רשתות השיווק. אבל כמו שאומרים, "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" ואנחנו ממשיכים בשיגרה: קמים בבוקר הולכים לעבודה, מאותגרים מהצלחות, מאוכזבים מכישלונות, נהנים מדברים פשוטים כמו חיוך של ילד בבוקרו של יום, מנה טובה במסעדה איכותית, פרפרים בבטן מאהבה חדשה או ישנה, ריח הגשם או מראה מרהיב של שקיעה חורפית. 

אנחנו שמחים להמשיך ולעדכן אתכם בפרויקטים מעניינים שלנו מהתקופה האחרונה, עם אופטימיות רבה קדימה לשנת 2013. 

מרצדס מסביב לעולם עם לוח השנה תשע"ג 2012/13

לוח השנה שעיצבנו השנה למרצדס-בנץ מציג את המותג כבעל היסטוריה ומכובדות ועם זו חדשנות וטרנדיות. השתמשנו בתמונות מרהיבות מעולמות שונים של אופנה, עיצוב, ספורט, מרוצי מכוניות, תרבות ועוד. הייתה לנו פרבילגיה ענקית ומזדמנת להשתמש בשרה ג'סיקה פרקר (סקס והעיר הגדולה), מיכאל שומאכר (פורמולה 1) ועוד על מנת להמחיש את הקונספט All in one since 1886.

הלוח יצא מרהיב ביופיו ויותר מסביר שיישאר על שולחנם של הלקוחות עד סוף שנת 2013.

 

דיוור מגה like לראש השנה

את הדיוור הישיר לראש השנה ללקוחות מגה (מגה בול/מגה בעיר) יצרנו בקונספט אינטראקטיבי. אלפי החברים של "מגה הטבות" בפייסבוק נשאלו: "איפה אתם בחג - מצוי, מול איפה אתם חולמים להיות בחג - רצוי". אנחנו שילבנו את הסיפורים המעניינים והמצחיקים בין הצעות המכר של מוצרי החג בחוברת המבצעים שהייתה בדיוור. תווי קנייה מתנה חולקו למשתתפים בפעילות. 

 

הקריסמס הזה, הכל תלוי במתנות

קריסמס וראש השנה האזרחית הם מועדים מאוד אינטנסיביים ב DHL. כולם שולחים ומקבלים מתנות מכולם בכל רחבי העולם. גם בישראל DHL התארגנו לתקופה העמוסה והציעו ללקוחות להפתיע חברים, קולגות וספקים בשלל מתנות מקוריות וכמובן לשלוח אותם באמצעות DHL. הפרוייקט כלל קטלוג מתנות וקמפיין אי-מיילים על מנת לקדם את המשלוחים.


כל אחד ומה שהכי מתאים לו

מהות השיווק הישיר הינה פנייה פרסונאלית ללקוחות פוטנציאלים או קיימים שאנחנו יודעים עליהם מידע רלוונטי. מצ"ב דוגמאות למערכת דיוורים לפי סגמנטים ומותגים בקבוצת כולמוביל: שיווק הדגם החדש C180 של מרצדס לנהגי מוניות, רכב מסוג "ויטו" בהתאמה אישית לנהגים עם מוגבלויות ונכים, פנייה להרשמה למועדון 4*4 של יונדאי לנהגים "חולי שטח" וטיולים, הצעות טרייד- אין לבעלי ג'יפים מסוג Santa Fe ועוד...  

 

אלמנטים כלל עולמיים ממותגים "על בטוח" ב RISCO

לאחרונה ביצענו מיתוג נרחב הכולל אלמנטים שונים ושיווק כנסים לקהל המקצועי בכל רחבי העולם עבור קבוצת Risco שהיא אחת החברות המובילות בעולם באספקת פתרונות אבטחה
ו- Building Management Solutions החל מתוכנה ואפליקציות ועד תשתית אלחוטית וקווית. 

 

 - מעצבים תרבות מקומית -

תיאטרון באר-שבע: 3 הצגות חדשות ששווה ללכת לראות

"איפיגניה" עיצוב קמפיין לטרגדיה היוונית הידועה מאת אוריפידס שעברה עיבוד מודרני.תרגום: אהרון שבתאי, בימוי: גדי רול. משתתפים: שירי גולן ואמיר קריאף, גלוריה בס, נמרוד ברגמן ועוד.

"פרח השכונות" עיצוב קמפיין לקומדיה המוסיקלית החדשה מאת קובי אוז (טיפקס) ובניהולו המוסיקלי. מלווה בשירים שכתב והלחין, בהשתתפות: מאיר סוויסה, גיא זו-ארץ, לירז צ'רכי, אוולין הגואל ועוד. בימוי: ניר ארז.

"סוביניר" - קמפיין פרסומי לקומדיה המבוססת על סיפור חייה האמיתי של פלורנס פוסטר ג'נקינס (Florence Foster Jenkins), זמרת הסופרן הגרועה ביותר בעולם (שווה להאזין לה ב youtube). עם רמה מסינגר ומולי שולמן. בימוי: ניר ארז.


דון קישוט - להקת הפלמנקו הישראלית compas - "אולה 15..."

לרגל חגיגות יומולדת 15 שנים ללהקת הפלמנקו הישראלית, בניהולה האומנותי של מיכל נתן, מעלה הלהקה הפקה משותפת ישראל-ספרד ל"דון קישוט" בכריאוגרפיה של Jose Moro ובהשתתפותו. בדצמבר הסתיים סיבוב ההופעות הראשון, תתכוננו לסבב ההופעות הבא.  


יעל טוכפלד - 3 סינגלים מצויינים!

בתקופה האחרונה הוציאה יעל טוכפלד זמרת מתחילה 3 סינגלים מצויינים שעוצבו על ידינו. אתם מוזמנים ללחוץ ולשמוע בעצמכם. 
 

ולסיום כמו תמיד, לוגויים חדשים מבית LOGO4biz.co.il

אנחנו גאים להציג בפניכם לוגואים שנוספו לגלריית הלוגויים באתר logo4biz.co.il: יבואן מדפסות, משרד חקירות, מפיץ סיגריות אלקטרוניות, ייעוץ ועיצוב תאורה, לוגואים לגופים שונים באוניברסיטה העברית בירושלים ועוד...  

 

 

www.propa.co.il     |     propa@propa.co.il     |    09.8944050