{{preheader}}

אם אינכם מצליחים לצפות במסר לחצו כאן

לרגלי רכבת ההרים - השתפנתי

כבר שנה שאני אומרת למתי, בנזוגי, שכשניסע לקליפורניה - אנחנו הולכים לדיסני. יותר מהכול חיכיתי לרכבת ההרים, שהיא אחת הארוכות בארה"ב.

אבל כשהגענו אל רכבת ההרים, כבר היינו בסופו של יום ארוך בדיסני, הייתי עייפה, היה חם, חששתי מאוד שתהיה לי בחילה והתחלתי לחשוב שזה קצת יותר מדי לגילנו... מבחינתי, היה אפשר לסגור את היום ולצאת ממתחם האי-שפיות הקרוי דיסנילנד.

לא בתמונה: הורים, בעיקר אבות, שהסתובבו עם כיתוב
Most expensive day ever (יש באמזון, מתברר)

אבל מתי, שבחיים לא היה עולה על רכבת הרים מרצונו החופשי, ידע שאתחרט ושכנע אותי שנעשה את זה יחד.

 

אז הצגנו את הכרטיס הפריבילגי-עלי-אדמות שמקצר את התור - והתיישבנו בקרון בחיל ורעדה.

תוך שתי שניות כבר צרחנו את נשמתנו, צחקנו כמו משוגעים, עצמנו עיניים חזק בלופ, ולא רצינו שייגמר.

ירדנו זורחים מאושר. שנינו.

זה היה הרייד הכי שווה בכל הדיסני הזה.

 

זה מקטע אחד קטן מהרכבת. באמצע, בין שני הדקלים, רואים את הלופ >

מוסר השכל?

רכבות הרים זה החיים, תשיגו מתי אחד משלכם ואל תשתפנו.

למשל, אם משרת חלומותיכם נוחתת לכם פתאום במייל, אז תעשו מה שצריך כדי לעלות לרכבת.

 

דראפט מחפשת כותבי וכותבות UX בתחילת דרכם (פרילאנס)

המון לקוחות גדולים ומעניינים זורמים אל דראפט, החברה הצעירה שלנו (סתיו מורן לשם, אמיר גבירץ ואני), ואנחנו מחפשים כותבי וכותבות UX בתחילת דרכם שיעבדו מולנו ויצמחו איתנו.

 

מה תעשו איתנו?

תכתבו מיקרו-קופי בעברית לאפליקציות, לאתרים ולמערכות של החברות והארגונים הכי גדולים ומעניינים בארץ.

 

מה דראפט מחפשת?

- כותבים וכותבות מצוינים בעברית, שלא צריך ללמד אותם שאין רווח לפני פסיק ושיודעים להפוך בקלות משפט אחד ארוך לשני משפטים קצרים ומעולים.

- כותבות וכותבים שנמצאים בתחילת דרכם בעולם ה-UX אבל כבר יודעים טוב-טוב מה זה מיקרו-קופי וגם שמיקרו-קופי הוא ה-דבר בשבילם. לא כמקצוע נלווה ולא בדרך לשום מקום אחר – אלא בדיוק זה, כל יום ויום.

- כאלה שמעריכים ומעריכות דיגיטל איכותי, שיש בהם סקרנות אמיתית לגבי חוויית משתמש, שמצלמים מסכים על בסיס קבוע ושמתרגשים ממש מהמחשבה שהם יעזרו למשתמשים.

- מחבבי ומחבבות מוצרים דיגיטליים שלא פוחדים ללמוד כלים טכנולוגיים חדשים ושלא נבהלים מ-AI.

- אנשים ונשים שמחים, עם אנרגיה טובה ואהבת אדם. אם אתם אוהבי אדם רק אחרי 12 בצוהריים – גם טוב. אתם ואמיר תהיו חברים טובים.

- בעלי ובעלות אינטליגנציה רגשית יוצאת דופן ויכולת אמפתית ברמה שמפתיעה אפילו את עצמם.

- ולא פחות חשוב: אנחנו אוהבים שזורמת אלינו עבודה, אנחנו חרוצים מאוד מאוד, ואנחנו מודים על כל יום של עבודה עם הלקוחות שלנו. אנחנו מחפשים כותבים וכותבות עם גישה דומה, שישמחו לקבל פרויקטים ולעוף עליהם. גם אנחנו נהיה שם במסירות ללוות, ללמד, לשתף ולגבות.

 

ומה עוד?

חובה - הכשרה כלשהי בכתיבת UX (או ב-UX). למשל, הקורס האקדמי של סתיו, או הסדנה שלי (פרונטלית או דיגיטלית), או קורס כתיבת UX אחר במלואו עם תעודה.

חובה - תיק עבודות של כתיבת UX (מיקרו-קופי). אפשר לכלול גם כתיבה שיווקית או UX/UI, אבל העיקר צריך להיות כתיבת UX. מאחר שאנחנו מחפשים כותבים וכותבות בתחילת דרכם, אנחנו מצפים שיהיו בתיק בעיקר פרויקטים שנעשו במיוחד בשביל תיק העבודות. זה בסדר גמור!

חובה - אפשרות להוציא לנו חשבוניות.

 

צורת התקשרות ותשלום

אנחנו מחפשים פרילאנסרים ופרילאנסריות שיעבדו מולנו, יקבלו מאיתנו פרויקטים ויעבדו עליהם עצמאית מהבית (בהנחיה ובליווי שלנו). אין הבטחה להיקף שעות מסוים. התשלום הוא לפי שעות וכנגד חשבונית.

אני ממליצה לכותבים וכותבות שמחפשים את העבודות הראשונות שלהם להתחיל ב-150-120 ש"ח לשעה ולעלות משם בהתמדה. זה בדיוק התעריף שגם דראפט מציעה כתעריף התחלתי.

 

איך להגיש מועמדות? 

אך ורק דרך הטופס הזה

לסיום אציין שגם אני הלכתי עם מתי לדיסנילנד שלו, עם חולצות אוהדים, נפנופים במגבות והמבורגר במחיר מופקע.

היה אדיר.

אמריקה. 

 

יחי המלך, שיהיה שבוע טוב,

כנרת